عناوین پربازدید علمی و پزشکی در ۴ شهریور؛

از ابتلای ۶۷ و فوت ۷ نفر بر اثر ابتلا به تب کریمه کنگو از ابتدای سال تا کمک به ثبت نام دانش آموزان سمپادی با تخفیف و قسط بندی

اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی و پزشکی نشده‌اید، در این بسته برترین اخبار پزشکی از نگاه کاربران را دنبال کنید.

در این بسته خبری از ابتلای ۶۷ و فوت ۷ نفر بر اثر ابتلا به تب کریمه کنگو در سال کنونی تا کمک به بت نام دانش آموزان سمپادی با تخفیف و قسطبندی گفته ایم.

ابتلای ۶۷ و فوت ۷ نفر بر اثر ابتلا به تب کریمه کنگو از ابتدای سال

رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوانات مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۶۷ بیمار مبتلا به بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در کشور شناسایی شده اند که ۷ نفر از آن‌ها فوت کرده اند.

کمک به ثبت نام دانش آموزان سمپادی با تخفیف و قسط‌بندی

معاون استعداد یابی و توانمند سازی فراگیر سمپاد گفت: خیلی از والدین که نمی‌توانند شهریه‌های مدارس سمپاد را پرداخت کنند با قسط بندی و یا با تخفیف‌های جدی به ثبت نام آن‌ها کمک می‌کنیم.

نتایج آخرین مرحله المپیاد علمی دانشجویی تا اواخر شهریور اعلام می‌شود

معاون امور آزمون‌های سنجش آموزش کشور گفت: امروز آخرین مرحله از برگزاری بیست و هفتمین المپیاد علمی دانشجویی است که در آن هزار و دویست و شصت نفر شرکت کرده‌اند.

تعداد موارد مبتلا به آبله میمونی در سطح جهان کاهش یافته است

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که با کاهش شیوع در اروپا، موارد ابتلا به آبله میمون در هفته گذشته کاهش یافته است.

تحریک مغز بیماران مبتلا به آلزایمر برای یادآوری مجدد

پژوهشگران می‌گویند، تحریک مغز در بیماران مبتلا به آلزایمر، به ویژه در افراد مسن کمک می‌کند تا دوباره مسائل را به یاد بیاورند.

بررسی ارتباط میان اختلالات خواب و مرگ

مطالعات جدید نشان می‌دهد که افرادی که علائم بی‌خوابی و آپنه انسدادی خواب را بسیار تجربه می‌کنند، در مقایسه با افرادی که این شرایط را ندارند، بیشتر در معرض خطر مرگ هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.