مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان خواستار فعال‌تر شدن طرح شهید سلیمانی در استان شد و گفت: برای مقابله با کرونا، مراقبت‌ها در این زمینه می‌بایست افزایش یابد.

کارخائی گفت: بر اساس نیازمندی و الویت بندی دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود هماهنگی و برنامه‌ریزی در این زمینه انجام خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا طرح شهید سلیمانی در استان باید فعال‌تر شود، افزود: در عرصه کمک به غربالگری، پیشگیری و دیگر موارد مورد نیاز از سوی دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود همکاری لازم خواهد شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان ضمن بیان اینکه با توجه به تاکید استاندار مبنی بر فعال شدن مجدد طرح شهید سلیمانی در شهرستان‌ها باید جلسات هفتگی طرح شهید سلیمانی در شهرستان‌ها اجرایی شوند، ابراز داشت: می‌بایست با محوریت فرمانداران و حضور فرماندهان نواحی سپاه و مسئولان بهداشت و درمان و دیگر اعضا بر اساس دستورالعمل‌های ارسالی جلسات تشکیل و صورت جلسه آن به استانداری اعلام شود.

کارخائی با بیان اینکه جلسه مشترک قرارگاه پدافند زیستی استان یا قرار طرح شهید سلیمانی برای رصد و پایش و پیگیری دیگر تهدیدات زیستی در سطح استان فعال است، تصریح کرد: موضوع کرونا به عنوان یکی از الویت‌های تهدیدات در استان نیازمند توجه و اهتمام جدی دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط است که مستمرا نسبت به شناسایی، رصد و پایش تهدیدات زیستی و اقدامات بازدارندگی و مقابله با باید اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.