رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه از اجرای طرح نظارتی ویژه اربعین در سطح واحد‌های صنفی کرمانشاه خبر داد.

رامین پهلوانی گفت: واحد‌های عرضه آب معدنی، نان و سوغاتی در اولویت نظارت هستند.

وی با اشاره به تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی بازار کرمانشاه با نزدیک شدن ایام اربعین و تردد زوار، اظهار کرد: در این طرح برخی از اقلام مهم و اساسی مورد نیاز مردم و زائرین در اولویت نظارت قرار دارد.

وی یکی از مهمترین این اقلام را آب معدنی اعلام کرد و یادآور شد: همچنین نظارت بر خبازی‌ها نیز در این ایام به منظور جلوگیری از تخلفات در حوزه نان افزایش خواهد یافت.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه افزود: بر مراکز عرضه سوغاتی و همچنین واحد‌های صنفی مستقر در بازار‌های سنتی کرمانشاه که احتمالا مورد استقبال رواز است نیز نظارت را بیشتر می‌کنیم.

به گفته این مسئول، رستوران‌ها و مراکز تهیه و عرضه غذا نیز در اولویت بعدی نظارت قرار دارند.

پهلوانی ابراز امیدواری کرد در اربعین امسال با تشدید نظارت‌ها شاهد بازار آرام و کاهش تخلفات باشیم و تاکید کرد: امسال با همراهی دستگاه‌های مختلف گشت‌های سیار متعددی در دو شیفت صبح و بعدازظهر در سطح بازار شهر کرمانشاه داریم.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر ۱۲ بازرس حوزه بازرسی اتاق اصناف، ۵۳ بازرس اتحادیه و نزدیک به ۳۰ بازرس جهاد کشاورزی نیز همراهی دارند و به علاوه از ظرفیت بسیج اصناف که روزانه ۷۰، ۸۰ نیروی آن‌ها در سطح بازار فعال است نیز به خوبی استفاده می‌کنیم.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه عنوان کرد: تشدید نظارت‌ها را به محض ورود زوار به کرمانشاه که احتمالا از اوایل هفته آینده خواهد بود آغاز می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.