آیین تجلیل از پزشکان نمونه قم به مناسبت روز پزشک با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

 آیین  تجلیل از ۲۹ پزشک نمونه استان قم با حضور مسئولان استانی به همت دانشگاه علوم پزشکی قم و سازمان نظام پزشکی استان برگزار شد.

استاندار قم در این مراسم با قدردانی از تلاش شبانه روزی پزشکان گفت: پزشکان در دوران سخت مبارزه با ویروس کرونا صحنه‌هایی ماندگار از ایثار و فداکاری را ترسیم کردند.

سید محمد شاهچراغی در ادامه افزایش تخت‌های درمانی را مورد توجه قرار داد و گفت: تلاش دولت سیزدهم عمل به تعهدات است و با توجه به دور دوم سفر استانی رئیس جمهور، ضروری است مشکلات حوزه سلامت احصا شود و در این زمینه از هیچ کمکی فروگذاری نخواهیم کرد.

آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه هم در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های پزشک تراز جامعه اسلامی گفت: پزشکان با حرکت بر مدار بینش عقلی و فلسفی و اخلاق حرفه‌ای و توجه به سلامت معنوی می‌توانند به سمت تعالی جامعه حرکت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم با تبریک روز پزشک از تلاش‌های جامعه سلامت و به ویژه پزشکان در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

دکتر مهدی مصری با تاکید بر اهمیت اعتماد مردم به نظام سلامت گفت: جامعه سلامت همواره با دو بال اخلاق و معنویت در جهت اعتماد مردم به نظام سلامت گام بر می‌دارد.

همچنین در این مراسم از خانواده چهار شهید مدافع سلامت تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار