عملیات اجرایی ساخت هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در گرگان آغاز شد.

زنگانه استاندار گلستان در مراسم  آغاز ساخت هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در گرگان گفت: با توجه به وجود اراضی کشاورزی و منابع کثیر طبیعی در گلستان، پروسه تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیشروی کندی داشت.

او ادامه داد:تعهد ما در روستا‌ها احداث ۲۸ هزار واحد است و در تلاش هستیم تعداد واحد‌ها را با جمعیت روستایی گلستان منطبق کنیم.

زنگانه افرود:در مناطق روستایی با همکاری خوب برخی از دستگاه‌های اجرایی از شرایط مساعدتری به نسبت شهر‌های استان روبرو هستیم.

او گفت:با توجه به اهمیت موضوع مسکن در کشور و تاکید رئیس جمهور بر این موضوع، واگذاری اراضی مازاد دستگاه‌ها باید اولویت این ادارات باشد و در صورت  همراهی نکردن آن‌ها در این مبحث، ما نسبت به شناسایی اراضی اقدام می کنیم و سند این زمین‌ها به وزارت راه و شهرسازی انتقال داده می‌شود.

زنگانه گفت:تعهد چهارساله استان برای احداث مسکن ۹۴ هزار واحد است که بر اساس آخرین آمار ۹۰ هزار نفر در این طرح نام نویسی کرده اند.

استاندار گلستان گفت:این میزان تقاضا بیانگر اهمیت موضوع در استان است که باید هرچه سریع‌تر نسبت به ایجاد زیرساخت‌ها و سرعت بخشیدن به اجرای طرح اقدام کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.