رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: منطقه دو آزادراه تهران-شمال تا پایان بهار سال ۱۴۰۲ مورد بهره‌برداری قرار می گیرد چرا که امسال ۲۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این امر اختصاص یافته است.

پرویز فتاح،  رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: یکی از بزرگترین طرح های عمرانی و راه سازی کشور تحت عنوان منطقه دو آزادراه تهران شمال در البرز قرار دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور افزود:  طرح های عمرانی و راه سازی بسیار فعال است و تکمیل آن روند مطلوبی را طی می‌کند که با بهره برداری از آن بار بزرگی از ترافیک ملی البرز کاسته می‌شود.

او افزود: بنیاد مستعضفان کشور املاکی در البرز دارد که بخشی از آن‌ها از سوی استان برای اجرای طرح ملی نهضت مسکن مورد درخواست است که طبق اعلام نیاز استاندار البرز و با نگاه مثبت و به نفع مردم استان تصمیم گیری می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور می گوید: اراضی جهان چیت کاربری صنعتی داشته و به دلیل الزامات زیست محیطی و قرار گرفتن در محدوده شهری فعالیت آن متوقف شده است.

او افزود: این اراضی نیز به بنیاد مستضعفان تعلق دارد بنابراین طی توافقی برای ساماندهی آن ۶۰ درصد به شهرداری کرج واگذار می‌شود تا به نحو صحیح به منظور  ارائه خدمات به مردم مورد استفاده قرار گیرد.

فتاح گفت: این بخش از اراضی می‌تواند گره مبلمان شهری در منطقه را باز کند و مورد بهره برداری‌های شایسته‌ای به نفع مردم قرار گیرد.

او افزود: در خصوص خدمات محرومیت زدایی در استان تصمیم‌های خوبی گرفته شد و مقرر شد با پیگیری‌های استاندار محترم سهمیه‌های استان در این بخش افزایش یابد.

فتاح گفت: بنیاد مستضعفان ۲۲ هزار بسته معیشتی را بین محرومان استان توزیع کرده و سال گذشته نیز ۳۳ هزار بسته توزیع شد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور افزود: محله سهرابیه در البرز نیز به عنوان محله محروم مورد توجه ویژه برای ساماندهی قرار گرفته و سایر محله‌ها را نیز برای محرومیت زدایی مد نظر داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.