معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از دغدغه وزارت بهداشت حوزه فناوری است و ما توسعه فناوری به صورت عام در کشور و به صورت ویژه در البرز را دنبال خواهیم کرد.

پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: البرز قطب فناوری است به لحاظ وجود دانشگاه علوم پزشکی و دانشکده داروسازی و نیز حضور شرکت‌ها و مراکزی که در حوزه سلامت در حال فعالیت هستند.

پناهی افزود: بیشتر ما دنبال این هستیم که یک ارتباطی را بین دانشگاه علوم پزشکی البرز و شرکت‌ها و مراکزی که در حوزه سلامت در حال فعالیت هستند  ایجاد کنیم.

او می گوید: ما این قول را می‌دهیم که به مجموعه پروپزال‌ها و مجموعه‌های تحقیقاتی که در حوزه سلامت در فناوری که در راستای شعار سال هست را به طور ویژه کمک رسانی و حمایت کنیم.

معاون وزیر بهداشت افزود: در صدور مجوز‌ها برای ساخت وسایل‌ها  که با ارتباط و قراردادی که با سازمان غذا و دارو داریم قرار بر این شد که رئیس دانشگاه، وسایل، دارو و به طور کلی خروجی‌هایی که اینجا ساخته شده است و نیازمند صدور مجوز هست را بررسی کنیم اگر مستندات کافی رو داشته باشند ما کمک کنیم از طریق سازمان غذا و دارو مجوز‌های لازم  دریافت کنند.

او گفت: دانشگاه علوم پزشکی البرز جزو دانشگاه‌های جوان و نوپا است و اعضا هیئت علمی این دانشگاه نیز اکثرا جوان و علاقه و توانمند هستند.

پناهی افزود: یکی از دغدغه وزارت بهداشت حوزه فناوری هست ما توسعه فناوری به صورت عام در کشور و به صورت ویژه در البرز دنبال خواهیم کرد.

او گفت: این قول را می‌دهیم که تمام هزینه‌های مربوط به اجرای طرح‌ها و تبدیل این فناوری‌ها به محصول که در سفره مردم دیده می شود را با تمام توان حمایت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.