مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۳ شهریور ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


از بازنشستگی فرهنگیان ۱۴۰۰ بیش از ۱۵ ماه گذشته، ولی هنوز پاداش پایان خدمت پرداخت نشده است. قرار بود تا آخر بهار پرداخت شود، ولی تا کنون خبری نشده است. لطفا پیگیری کنید.


سلام بانک مرکزی اعلام کرد که طرح کارت پایان خدمت فعلا حذف شود، ولی متاسفانه هیچ بانکی بدون پایان خدمت وام فرزندآوری نمی‌دهد. لطفا پیگیری کنید.


روستایی به اسم روستای ناو در استان کردستان وجود دارد که جمعیتی نزدیک به ۱۷۰ خانوار در آن ساکن هستند. نزدیک به ۱۰۰ نفر پزشک، پرستار، ماما، تکنسین اتاق عمل و بهداشت دارد، اما جالب است که بدانید یکی از محرومترین روستا‌های کردستان محسوب می‌شود وجاده ارتباطی آن خاکی است و به دلیل نبود امکانات درصدد خالی شدن است. لطفا پیگیری کنید.


در مورد طرح پرداخت الکترونیک تاکسی‌ها که در خط گوهردشت آزادگان شروع و با مقاومت تاکسی‌ها منتفی شد گزارشی تهیه کنید. در حال حاضر کسی از تاکسیرانی جوابگو نیست.


باسلام من معلم منطقه ۷ تهران هستم در۳۱ شهریور ۱۴۰۰ بازنشسته شدم. چرا رتبه بندی به من تعلق نمی‌گیرد؟ دو سال دیرتر بازنسشته شدم که به این طرح برسم، ولی دیدم خبری نیست تقاضای بازنشستگی کردم. لطفا پیام ما را به گوش مسئولان برسانید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
سلام ، لطفا درمورد پرداخت یارانه ودهک بندی اقشار جامعه باتوحه به تورم هم بازنگری و رسیدگی بعمل آید .تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
با سلام وتشکر ازشما .