رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فریمان گفت: با دستور دادستانی شهرستان مجموعه آب درمانی شاهان گرماب فریمان به دلیل مشکلات بهداشتی پلمب شد.

محمدجواد بلبلی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فریمان گفت: در پی بازدید مدیرکل حقوقی جمعیت هلال احمر کشور، دادستان، فرماندار و مدیران میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و شبکه بهداشت فریمان این مجموعه آب‌درمانی به دلیل مشکلات بهداشتی و نداشتن مجوز بهره‌برداری پلمب شد.

او افزود: گردشگران از نحوه خدمات‌رسانی مجموعه آب‌درمانی شاهان گرماب گلایه و نارضایتی‌های زیادی را داشتند که در راستای استیفای حقوق مردم با دستور ویژه دادستانی تا اطلاع بعدی این مجموعه پلمب خواهد بود.

بلبلی بیان کرد: مجموعه آبگرم شاهان گرماب در ۵۶ کیلومتری شرق فریمان قرار دارد و همواره مورد توجه گردشگران بوده است، با توجه به ان که ارائه خدمات نامطلوب آثار زیان باری بر وجهه گردشگری این شهرستان وارد می‌کرد، دادستانی و فرمانداری با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی برای رفع این مشکل ورود کردند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فریمان ادامه داد: آبگرم شاهان گرماب به شماره ۱۱۰۳۲ در تاریخ ۱۳۸۳/۵/۱۷ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.