رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از افتتاح ۴۸ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۴۸۳ میلیارد تومان در زنجان خبر داد.

حسنی از افتتاح ۴۸ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۴۸۳ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در این استان خبر داد و گفت: افتتاح این تعداد پروژه، اشتغالزایی و تثبیت اشتغال بیش از ۳۷۹ نفر را به دنبال دارد. 

او افزود: ۲ پروژه در بخش صنایع تبدیلی غذایی شامل کارخانه خوراک دام به ظرفیت ۱۸ هزار تن با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان، ۳۱ پروژه مربوط به حوزه آب و شامل ۲۵ پروژه اجرای سیستم‌های نوین آبیاری به مساحت ۸۰۳ هکتار و ۶ پروژه احداث کانال انتقال آب از جمله این پروژه‌ها است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان  ادامه داد: لوله گذاری و لایروبی و مرمت قنات به طول هفت هزارو ۹۹۱ متر با اعتبار ۲۵۳ میلیارد تومان، ۶ پروژه امور دام شامل پرورش بز داشتی ۵۰۰ راسی، پرورش مرغ گوشتی به ظرفیت ۲۶ هزار قطعه، پرورش شترمرغ به ظرفیت ۶۰۰ قطعه، پرورش گاو شیری ۵۰ راس، جوجه کشی بوقلمون به ظرفیت ۲۵۰ هزار قطعه در دوره و پولت بوقلمون مادر به ظرفیت پنج هزارو ۵۰۰ قطعه با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان، هفت پروژه احداث گلخانه به مساحت کل بیش از ۲ و نیم هکتار و یک پروژه گلخانه تولید نهال گردوی پیوندی به ظرفیت ۸۰ هزار اصله نهال و یک پروژه گاز رسانی به مجتمع گلخانه ای، با مجموع اعتباری بالغ بر ۱۸.۵ میلیارد تومان طی هفته دولت در استان زنجان به بهره برداری می‌رسند.

او افزود: کلنگ زنی چهار پروژه نیز در بخش‌های آب و خاک و امور دام با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۸ نفر از دیگر برنامه‌های بخش کشاورزی استان در این هفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.