مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: همزمان با هفته دولت ۳ هزار و ۸۲۴ میلیارد ریال طرح عمرانی در بخش راه و شهرسازی استان به بهره برداری می‌رسد.

سید محسن حمزه لو اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت ۳ هزار و ۸۲۴ میلیارد ریال طرح عمرانی راه و شهرسازی آ‌ذربایجان غربی به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: در بخش شهرسازی مدرسه ۱۲ کلاسه جلوچاپان با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده، خانه سلامت وکیل آباد با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و چمن مصنوعی محله دخانیات ارومیه با ۱۹ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: در بخش راه نیز ۹۸ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی با سه هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهره برداری در هفته دولت امسال آماده شده است.

به گفته حمزه لو بهره بردای از طرح تعریض و بهسازی جاده کشمش تپه – بازرگان، بهره برداری از قطعات ۴ و ۵ محور سلماس – خوی، بهره برداری از بزرگراه بین المللی ارومیه – سرو، یهره برداری از پل عربلو ارومیه و بهره برداری از ساختمان و دیوار محوطه بخشداری حاجیلار از جمله طرح‌های حوزه راه هستند که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به عملکرد یک ساله دولت در این حوزه نیز اظهار داشت: بهره برداری از ١۵٠ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی، آغاز ساخت و توسعه ٢٠٢ کیلومتر کریدور بزرگراهی و راه اصلی، آغاز عملیات اجرایی ۴٠ هزار واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی از جمله عملکرد یکساله دولت مردمی در آذربایجان غربی است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بیان کرد: تحصیل و اخذ سند مالکیت ۲۱ هزار هکتار اراضی ملی داخل محدوده شهر‌های استان و تصویب ١٩٠ طرح تولیدی، صنعتی، معدنی، کشاورزی و خدماتی در کارگروه زیربنایی استان از دیگر دستاورد‌های یکساله اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در دولت مردمی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.