نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گیسکان از محروم‌ترین نقاط استان بوشهر است گفت: تکمیل راه گیسکان از اولویت‌های مهم در دشتستان است.

ابراهیم رضایی عصر چهارشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی بهسازی محور روستایی باغتاج در دشتستان با تقدیر از استاندار و دیگر مسئولان استان اظهار داشت: امروز یک روز خوب بود و شاهد اتفاقات خوبی نظیر افتتاح و آغاز پروژه‌هایی بودیم که برای مردم مهم بود.

وی بیان کرد: یکی از آرزو‌های ما احداث مسیر منطقه گیسکان است؛ منطقه‌ای که از افتخارات شهرستان دشتستان است و انسان‌های بزرگی داشته و دارد، ولی محروم مانده و محروم‌ترین منطقه استان بوشهر است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه منطقه گیسکان از داشتن راه، آب، برق، ارتباطات و… محروم مانده است اضافه کرد: از دو سال قبل به این نتیجه رسیدیم که مهمترین عامل عدم توسعه در این منطقه موضوع راه است و اگر راه حل شود بقیه مسائل هم حل می‌شود.

وی تاکید کرد: این مطالبه به صورت مستمر پیگیری شد و این پروژه در اولویت ما قرار گرفت و برای این پروژه مبلغی را از زنگنه وزیر سابق نفت گرفتیم و بخشی از اعتبارات را هم با حمایت استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اختصاص یافت. تلاش می‌کنیم و پیگیری می‌کنیم که این پروژه تکمیل شود و به بهمرد و انارستان برسد.

رضایی اکیپ‌های راهداری را از پرتلاش‌ترین اقشار در استان عنوان کرد و افزود: همه باید کمک کنیم که با اهتمامی که در استاندار و دیگر مسئولان برای تکمیل این طرح مهم است شاهد تسریع در اجرا و تکمیل آن طبق برنامه باشیم.

با حضور نماینده دشتستان و استاندار بوشهر و به مناسبت هفته دولت عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت روستایی باغتاج در دشتستان آغاز شد.

این پروژه به طول ۱۰ کیلومتر در روستا‌های لرده، جمغاری، ناخا، باغتاج و انارستان در منطقه گیسکان در مدت دو سال و با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال اعتبار ساخته خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.