استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای ارائه گزارش عملکرد و خدمات ارائه شده به مردم است، لذا دستگاه‌های اجرایی استان از این زمان، جهت تبیین اقدامات و خدمات برجسته دولت سیزدهم استفاده کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته دولت با صدور بیانیه‌ای اظهار داشت: اعتقاد راسخ دارم مردم بازوان پرتوان و نیروی محرکه دولت انقلابی در اجرای اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای هستند و بدون حمایت، همراهی و قوت قلب ایشان هیچ هدفی محقق نخواهد شد. 

آقای حیدری تصریح کرد: یاد و خاطره تمامی شهیدان والامقام دولت، بالاخص شهیدان رجایی و باهنر که در ذهن و خاطر مردم اسطوره‌های تلاش و خدمت خالصانه هستند را گرامی‌داشته و این هفته را به همه تلاشگران و مجاهدان عرصه خدمت تبریک عرض می‌کنم.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی به مثابه بار امانت الهی است که بر دوش دولتمردان سنگینی می‌کند و همه‌ی ما باید پاسخگوی عملکرد خویش در پیشگاه خداوند متعال باشیم.

به گفته حیدری، زمان خدمت زودگذر است و هفته دولت فرصت مغتنمی برای ارائه گزارش عملکرد و خدمات ارائه شده به مردم است، لذا دستگاه‌های اجرایی استان از این زمان، جهت تبیین اقدامات و خدمات برجسته دولت سیزدهم استفاده کنند.

در پایان بیانیه استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است:امیدوارم خداوند متعال دولتمردان و خادمان ملت عزیز و شریف ایران را تحت عنایات خاصه خویش قرار داده و توان خدمت مضاعف به ایشان عطا نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار