فلاح گفت: مجموع زیربنای طرح‌های فرهنگی هنری استان که احداث آن‌ها بازفعال شد و اجرای این طرح‌ها زیربنای فرهنگی هنری استان سمنان را ۲ برابر می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان  گفت: پنج طرح مناطق محروم استان سمنان که از سال‌ها پیش متوقف شده بود، در فهرست مصوبات سفر استانی ریاست جمهوری قرار گرفت و مبلغ ۷۶۰ میلیارد ریال  به این طرح‌ها اختصاص یافت.

وی افزود: این طرح‌ها در شهرهای آرادان، ایوانکی، کلاته‌رودبار، بیارجمند و شهمیرزاد قرار دارند و هرکدام حدود ۲ هزار مترمربع وسعت دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: مجتمع فرهنگی هنری دیباج نیز اعتبار مورد نیاز خود را در سفر ریاست جمهوری دریافت کرد و امسال تکمیل می‌شود.

فلاح بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل فاز اول تالار مرکزی سمنان نیز به صورت سه ساله تخصیص یافت و مقرر شد تا سه سال آینده تکمیل شود.

وی با بیان اینکه فاز اول این تالار شامل یک سالن اجرای ۹۰۰ نفره است افزود: استان سمنان سالن اجرای بیش از ۳۰۰ نفره ندارد و با توجه به اینکه سالن هلال احمر برای اجراهای هنری استاندارد نیست و سالن دانشگاه سمنان نیز در اختیار هنرمندان قرار نمی‌گیرد، ساخت این تالار اهمیت زیادی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار