مدیرکل ورزش و جوانان استان‌سمنان گفت: ۶ طرح ورزشی شامل افتتاح زمین‌های چمن مصنوعی و افتتاح سالن ورزشی کلاته اسد در میامی به بهره برداری می‌رسد.

محمدتقی علوی گفت: در حوزه جوانان ۵۰ جلسه سه شنبه ها با جوانان با محوریت بررسی موضوعات اشتغالزایی، تعامل با جوانان و افزایش بهره وری با استفاده از ظرفیت جوانان تاکنون برگزار شده است.

وی افزود: سمنان جزو سه استان برتر کشور در پرداخت تسهیلات ازدواج است همچنین با توجه به استاندارد فعالیت سازمان مردم نهاد به ازای هر هفت هزارنفر، استان در رتبه نخست کشور در این شاخص قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌سمنان ادامه داد: برپایی ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ها و استان با محوریت توسعه اشتغال،کارآفرینی و اوقات فراغت، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و تجلیل از ۲۲ خانواده شهدای ورزشکار استان، انجام ۳۶ سفر درون استانی از جمله فعالیت های فرهنگی انجام شده است.

علوی با اشاره به رشد ورزش بانوان استان سمنان یادآورشد: حضور و مقام آوری ورزشکاران در مسابقات ملی و بین المللی در رشته های مختلف ورزشی و افزایش شمار ورزشکاران سازمان یافته در یکسال گذشته قابل توجه است.

وی درخصوص فعالیت ۲۲۸ اماکن ورزشی استان سمنان اضافه کرد: ۱۰۸ مکان ورزشی سرپوشیده شهری، ۴۹ مکان ورزشی روباز شهری، ۴۳ مکان ورزشی سرپوشیده روتایی و ۲۸ مکان ورزشی روباز روستایی در استان فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.