سی امین نمایشگاه بین المللی تخصصی لوازم خانگی و بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تخصصی حرارتی، برودتی و سیستم‌های تهویه در نمایشگاه بین المللی تبریز گشایش یافت.

سی امین نمایشگاه بین المللی تخصصی لوازم خانگی و بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تخصصی حرارتی، برودتی و سیستم‌های تهویه از روز چهارشنبه تا پنجم شهریور از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در سالن‌های پروین اعتصامی، شهریار و امیرکبیر با رعایت کامل ضوابط بهداشتی جهت بازدید متخصصان و علاقمندان دایر است.

در سی امین نمایشگاه بین المللی تخصصی لوازم خانگی استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، قم، البرز و قزوین و از کشور‌های ترکیه، چین و کره جنوبی در قالب نمایندگی شرکت دارند.

در این نمایشگاه انواع لوازم خانگی، یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، اجاق گاز، سینک ظرفشویی، جاروبرقی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، فرش ماشینی، سیستم‌های صوتی و تصویری، تجهیزات آشپزخانه، سماور و تصفیه خانه به نمایش گذاشته شده است.

در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تخصصی حرارتی، برودتی و سیستم‌های تهویه از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، اصفهان، مازندران، البرز و قزوین و از کشور‌های ترکیه، چین و ایتالیا در قالب نمایندگی شرکت دارند.

در این نمایشگاه انواع لوله و اتصالات پلی پروپیلن، رادیاتور آلومینیومی، شوفاژ، مشعل‌های گازی و گازوئیل سوز، جا حوله ای، دستگاه‌های چیلر، فن کویل، آبگرمکن گازی و دیواری، تاسیسات خانگی، دیگ‌های بخار، شیرالات صنعتی، دیگ‌های چدنی شوفاژ، پکیج شوفاژ دیواری و زمینی، انواع چیلر‌های چدنی، سیستم‌های تهویه مطبوع، کولر، برج‌های خنک کننده، انواع پمپ، دستگاه‌های گرم کننده تابشی، لرزه گیر‌های صنعتی و آتش نشانی به نمایش گذاشته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار