فرماندار شهرستان نیکشهر گفت : در اولین روز از گرامیداشت هفته دولت ، دو پروژه مهم مجتمع شبانه روزی دخترانه و زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در شهر چانف مرکز بخش آهوران به بهره برداری رسید.

مجیب حسنی فرماندار شهرستان نیکشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و تبریک هفته دولت، گفت : در نخستین روز از هفته دولت ، مجتمع آموزشی شبانه روزی دخترانه شهر چانف با ظرفیت ۲۵۰ نفر افتتاح شد.

وی گفت : برای ساخت این مجتمع آموزشی ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است که ۶۰ میلیارد آن از اعتبارات استانی و ۱۰ میلیارد ریال نیز از سوی خیرین جذب شده است.

فرماندار نیکشهر افزود: بهره برداری از این پروژه ، علاوه بر جذب بازماندگان از تحصیل موجب افزایش سرانه فضای آموزشی در بخش آهوران می شود.

حسنی بیان کرد: همچنین با رایزنی های انجام شده به زودی مجتمع شبانه روزی پسرانه نیز در شهر چانف کلنگ زنی خواهد شد.

مجیب حسنی فرماندار شهرستان نیکشهر اظهار داشت : اولین زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال بخش آهوران در نخستین روز از هفته دولت در فضایی با زیربنای 1350 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اداره کل ورزش و جوانان استان که از سال ۱۳۹۷ شروع شده است امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار نیکشهر گفت: بهره برداری از ۳۰ واحد مسکونی مدد جویان بهزیستی، بازدید از پروژه شبکه آبرسانی شهر چانف ، بهره برداری از یک طرح کشاورزی و دیدار با معتمدین و اقشار مختلف مردم از دیگر برنامه های روز اول هفته دولت در شهرستان نیکشهر بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار