صالح زاده گفت: ادارات گزارش عملکرد یک ساله دولت سیزدهم در شهرستان و پروژه‌های خود را به صورت نموداری، تصویری، مصاحبه با رسانه‌ها و نصب بنر به اطلاع مردم برسانند.

جمال صالح زاده می‌گوید: هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات دولت به نحو مطلوب تری در جامعه انعکاس یابد.

او به مناسبت هفته دولت در دیدار با امام جمعه شهرستان و مسئولان ادارات این شهرستان همچنین شهیدان رجایی و باهنر را الگوی بی نظیر خدمت صادقانه به مردم دانست.

آقای صالح زاده در ادامه هفته دولت را احیا کننده و یادآور خاطره ۲ شهید نامی عرصه خدمت؛ شهیدان «رجایی و باهنر» و فرصت مناسبی برای معرفی دستاورد‌های نظام در عرصه‌های گوناگون عنوان کرد.

فرماندار شادگان با تاکید بر اهمیت برنامه‌های هفته دولت در ادارات و دستگاه‌های مختلف گفت: هفته دولت هفته اطلاع رسانی خدمات و فعالیت‌های نظام است بنابراین دستگاه‌های اجرایی باید نسبت آگاهی بخشی به مردم در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند.

این مقام مسئول یادآور شد که طی این مدت در شادگان در حوزه آب، برق، گاز، آسفالت و ... کار‌های خیلی خوبی انجام شده و درحال انجام است.

جمال صالح زاده در پایان گفت: باید صادقانه با همه وجود در سایه نظام جمهوری اسلامی که ثمره خون شهیدان است برای توسعه و آبادانی شهرستان شادگان تلاش مضاعف کرد.

برچسب ها: شادگان ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.