سرمربی استقلال گفت: امیدوارم هیچ جادویی علیه تیم ما انجام نشود، دوست ندارم که اعتقادی به این مسائل داشته باشم.

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری پیش از بازی با مس کرمان اظهار کرد: در مورد مس کرمان باید بگویم تیمی است که در بازی گذشته برابر تیم خوب پیکان گل‌های زیادی زد و این باعث شگفتی است، چون از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمده‌اند و نشان دادند تیم خوبی هستند. در حال حاضر نیز از نظر امتیازی در یک شرایط هستیم. همانطور که قبلا نیز گفتم، ما در این لیگ، تیم ضعیفی نداریم.

او گفت: مواضع مثبت نسبت به عملکرد تیم و زمان مورد نیاز برای شناخت تیم؟ نمی‌شود که شناخت صد در صدی نسبت به تیم ایجاد شود. زمان زیادی نیاز داریم تا چیز‌هایی که من می‌خواهم؛ در بازی‌ها پیاده کنیم. تمرینات خوب هستند و به بازی انتقال می‌دهم. بازی فقط تهاجمی نیست. دو بازی قبل برابر سپاهان و ملوان نشان داد، اینگونه تیم‌ها منتظر اشتباه کوچکی هستند تا از آن موقعیت ایجاد کنند.


ساپینتو افزود: برای مثال، مس کرمان تیمی است که می‌خواهد فردا ۳ امتیاز را کسب کند و فقط منتظر اشتباهات کوچک هستند تا از طریق آن به گل برسند و نباید جلوی اینگونه تیم‌ها مرتکب اشتباه شد. اگر بخواهیم با یک بازی مثبتی پیش برویم و مثبت کار کنیم، می‌توانیم که ریسک کنیم و حریفان نیز از مشکلات کوچکی که منتظرش بودند، استفاده کنند. تیمی نخواهیم بود که منتظر حریف بمانیم. تیمی خواهیم بود که حریف را کنترل خواهیم کرد. برای اینکه اینگونه بازی کنیم، باید از نظر فیزیکی و ذهنی آماده باشیم تا بهترین تصمیمات را بگیریم.

سرمربی استقلال درباره این که به جادوگری اعتقاد دارد یا خیر؟ گفت: جادوگری؟ امیدوارم هیچ جادویی علیه تیم ما انجام نشود. دوست ندارم که اعتقادی به این مسائل داشته باشم. یک نفر یک روز به من گفت هر چیزی امکان پذیر است؟ گفتم بله امکان دارد. من بعضی از مربیان را می‌شناسم که خرافاتی هستند. من مذهبی هستم و اعتقاد دارم، ولی این چیز‌ها را با هم قاطی نمی‌کنم.

برچسب ها: استقلال ، ساپینتو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
تلاش کنید نه به داوری گیر بدید نه از جادو حرف بزنید،توکل بر خدا کنید چه اینا چه بقیه تیما
آخرین اخبار