فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۳ قبضه سلاح شکاری و جنگی و ۱۳ تیغه سلاح سرد غیرمجاز و دستگیری ۲ متهم در عملیات ماموران انتظامی اصفهان خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی گفت: در پی خبر واصله مبنی بر نگهداری چند قبضه سلاح غیر مجاز توسط افرادی در یکی ازمحلات ماموران فرماندهی انتظامی اصفهان با انجام اقدامات هوشمندانه و فنی پلیسی و اطمینان از صحت و سقم موضوع ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل‌های مورد نظر اعزام و در دو عملیات منسجم و غافلگیرانه ۲ متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: ماموران در بازرسی‌های انجام شده از این محل‌ها موفق به کشف یک قبضه سلاح شکاری و ۲ قبضه سلاح جنگی فاقد مجوز به همراه تعداد ۱۰ عدد فشنگ مربوطه، ۱۶۵۰ گرم انواع مواد مخدر سنتی و ۱۳ تیغه سلاح سرد شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند از همکاری و تعامل شهروندان با پلیس در جهت برقراری نظم و امنیت در جامعه تشکر کرده و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار