به منظور رصد و پایش مسیر زائران، میز اربعین در مرکز مدیریت راهداری استان مرکزی راه اندازی می‌شود.

در راستای ارائه خدمت بهتر به زائران اباعبدالله الحسن (ع) میز رصد راه‌های اربعین در مرکز مدیریت اداره کل راهداری و حمل و نقل استان راه اندازی می‌شود.

جهانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با بیان اینکه این میز از ۱۰ شهریور ماه همزمان با ۴ ماه صفر راه اندازی می‌شود گفت: این میز بصورت ۲۴ ساعته خواهد بود.

جهانی افزود: ما آماده پاسخگویی به زائران عزیز خواهیم بود و هدف از راه اندازی آن این است که زائران بتوانند سفرمعنوی و زمان سفر خود را مدیریت کنند.

او اضافه کرد: همچنین در این مرکز بصورت آنلاین و ۲۴ ساعته وضعیت حمل و نقل ناوگان عمومی استان و همچنین اطلاعاتی که نیاز است و افرادی که از ناوگان عمومی استفاده می‌کنند اطلاعات دقیق و جامعی در اختیارزائرین قرار می‌گیرد و آماده پاسخگویی به سولات عزیزان زائر خواهد بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در ادامه گفت: استودیو اربعین تا ۱۰ روز بعد از اربعین هم فعال است و زائران می‌توانند از طریق سامانه ۱۴۱ و همچنین فضای مجازی بصورت آنلاین با این میز در ارتباط باشند.

او در ادامه اضافه کرد: همچنین با راه اندازی سامانه سپهتن به منظور مدیریت و نظارت بر ناوگان عمومی هم ناوگان عمومی و هم حرکت خودرو‌ها رصد می‌شود و تخلفات احتمالی و حرکت اتوبوس‌ها و تغییرات بصورت آنلاین از طریق این سامانه قابل مشاهده است و در جریان شکایت‌هایی که زائران دارند قرار می‌گیریم.

عشایری مدیر روابط عموی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی هم گفت: با راه اندازی استودیو اربعین در نظر داریم با محور‌های مواصلاتی داشته باشیم و پاسخگوی مردم وزائران باشیم.

او گفت: مردم در صورتیکه چه در محور‌ها و چه در حوزه مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی از جمله نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی و هر مشکل دیگر را مشاهده کردند موضوع را از طریق سامانه جامع و اطلاع رسانی ۱۴۱ به ما اطلاع دهند تا با اعزام اکیپ‌های راهداری سریعا در خصوص رفع آن مشکل اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.