آیت الله نوری همدانی گفت: مردم از نظر گرانی و تامین مسکن دچار سختی هستند و مسئولان باید برای حل و رفع این مشکلات اقدام کنند.

 آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید  در دیدار سید محمدتقی شاهچراغی،استاندار قم گفت: دین مبین اسلام به دنبال ایجاد عدالت، علم و غنا در سرزمین‌های اسلامی است.

او  با اشاره به جایگاه برجسته قم در کشور و دنیا افزود: قم، حرم اهل بیت علیهم السلام است و خدمت به این شهر افتخار بزرگی برای مسئولان خواهد بود.

این مرجع تقلید به وجود برخی مشکلات از جمله تورم و مسکن در جامعه پرداخت و گفت: مردم از نظر گرانی و تامین مسکن دچار سختی هستند و مسئولان باید برای حل و رفع این مشکلات اقدام کنند.

حل مشکل تامین آب در ۲۴ روستای استان قم

استاندار قم نیز در این دیدار از ثبت نام ۱۲۸ هزار نفر در طرح نهضت ملی ساخت مسکن خبر داد و گفت: تاکنون ۹۲ هزار نفر واجد شرایط در این طرح شناسایی شده اند و زمین مورد نیاز برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی مشخص شده است.

سید محمد تقی شاهچراغی به مشکل تامین آب در ۲۴ روستای استان اشاره کرد و گفت: تا ۱۰ روز آینده آب مورد نیاز برای تمامی این ۲۴ روستا تامین می‌شود و آن‌ها از آب باکیفیت برخوردار خواهند شد.

او همچنین از تخصیص ۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، عمرانی و ... استان در یک سال گذشته خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات ۳ برابر مدت مشابه سال قبل بوده است و گام مهم و بلندی برای رشد و رونق اقتصادی در استان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار