آیین تجلیل از پزشکان و داروسازان امروز در بیمارستان الزهرای رشت برگزار شد.

استاندار گیلان امروز در نخستین روز از هفته دولت در آیین تجلیل از پزشکان و داروسازان در بیمارستان الزهرای رشت روز پزشک و داروساز را گرامی داشت.

اسدالله عباسی گفت: تلاش‌های ارزنده پزشکان، پرستاران و داروسازان به ویژه در دوران همه‌گیری کرونا، موجب نجات جان بیماران را فراهم ساخت.

او افزود: مردم در بحبوحه مقابله با ویروس کرونا، هر روز شاهد مجاهدت و ایثار پزشکان و پرستاران خستگی‌ناپذیر در اقصی نقاط کشور بودند و جان‌فشانی و شهادت برخی از کارکنان دلسوز جامعه پزشکی برگ پرافتخار و زرینی از اوج رشادت و خلوص این قشر پرتلاش و ساعی جامعه اسلامی است.

استاندار گیلان به ضعف زیرساخت‌های درمانی استان و اهتمام دولت برای برطرف کردن این مشکلات اشاره کرد و گفت در بخش‌های تروما، اورژانس و در بحث تصادفات در شرق و غرب گیلان با مشکلات فراوانی مواجه هستیم که نیازمند تلاش بیشتری برای رفع این مشکلات هستیم.

آقای عباسی همچنین با اشاره به اعتبار یک هزار میلیارد تومانی سفر هیئت دولت برای نوسازی و بازسازی بیمارستان‌های گیلان تصریح کرد: در تلاشیم تا شاخص توسعه زیرساخت‌های درمانی استان را توسعه دهیم و عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم.

در این مراسم استاندار گیلان از شماری از خانواده شهدای سلامت، پزشکان و فعالان حوزه درمان به مناسبت روز پزشک تقدیر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
ماشالا نرخ ویزتشان خدا تومانه