سخنگوی برق اهواز گفت: بخش‌هایی از خط تامین کننده برق کوی ملت و زیتون کارمندی در اثر افزایش بار و مصرف بی رویه شهروندان دچار حادثه شد.

علیرضا شکرخدایی می‌گوید: با وجود اطلاع رسانی‌های وسیع به شهروندان در خصوص ناترازی تولید و مصرف و همچنین ضرورت توجه به پیام‌های مدیریت مصرف و رعایت الگو در ساعات پیک بار طی روز‌های گذشته بر اثر «بی توجهی برخی مشترکین» شاهد حوادث ناخواسته اتفاقاتی و همچنین خسارت به تجهیزات بوده ایم.

او افزود: آسیب به کابل ۳۳ هزار ولت زمینی خط زمینی تغذیه کننده برق کوی ملت و زیتون کارمندی از این دست خسارت‌ها بود که با تلاش نقطه اتصال از سوی مهندس‌های شرکت شناسایی گردید.

به گفته آقای شکرخدایی کارکنان برق ما بلافاصله از نیمه شب گذشته ابتدا برق مناطق مسیر فوق الذکر را از دیگر فیدر‌های همجوار تامین و گروه‌های عملیاتی امور برق منطقه ۵ اهواز بلافاصله در محل حاضر و هم اکنون در حال تعمیر و تعویض و نصب کابل جدید هستد.

سخنگوی برق اهواز همچنین یادآور شد که مدیریت مصرف برق صیانت از منابع ملی و عمومی کشور است و ضرورت دارد با بکارگیری شیوه‌های بسیار ساده نظیر استفاده نکردن از لوازم برقی پرمصرف مانند لباسشویی، جاروبرقی، اتو و حتی لامپ اضافی درساعات اوج مصرف به ویژه (از ساعات ۱۲ تا ۱۸) سرویس به موقع لوازم برق در این مسیر گام برداریم.

برچسب ها: برق اهواز ، کابل برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.