سبزپوشان درپی نخستین پیروزی

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر میزبان تیم مس رفسنجان است.

هفته سوم از رقابت‌های لیگ برتر روز پنج‌شنبه سوم شهریور ماه با برگزاری چهار دیدار آغاز می‌شود که در یکی از این مسابقات تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم مس رفسنجان است.

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در سومین گام خود از فصل جدید لیگ برتر، باید آماده مصاف با تیم مس رفسنجان شود دیداری سخت و حساس که نتیجه آن علاوه بر دو تیم برگزار کننده، برای تیم‌های پیکان، پرسپولیس و فولاد نیز حائز اهمیت بوده و کسب امتیاز کامل و پیروزی در آن با توجه به نتیجه دیدار قبلی هر ۲ تیم، از اهمیت بالای برای آن‌ها برخوردار است.

شاگردان تارتار درحالی آماده این دیدار حساس می‌شوند که که در ۲ هفته ابتدایی لیگ برتر، بردی به دست نیاورده و با ۲ تساوی پیاپی مقابل تیم‌های پرسپولیس و تراکتور، ۲ امتیازی شده و در رده نهم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند. سبزپوشان اصفهانی می‌دانند که در صورت پیروزی در بازی فردا، با اندکی خوش اقبالی در سایر نتایج لیگ، می‌توانند صعودی چند پله‌ای را تجربه کنند و همین مسئله در کنار امتیاز میزبانی انگیزه شاگردان تارتار را چند برابر می‌کند.

در آن سو مس رفسنجان هم در هفته دوم مقابل گل‌گهر سیرجان تن به تساوی بدون گل خانگی داد و با اندوختن ۲ امتیاز در رده دهم جدول ایستاده است شاگردان ربیعی به دنبال آن هستند که مقابل ذوب‌آهن اولین برد فصل‌شان را به دست آورند و جایگاه‌شان را در جدول بهبود بخشند.

تقابل ذوب‌آهن و مس رفسنجان قابلیت تبدیل شدن به یکی از جذاب‌ترین دیدار‌های هفته سوم را دارد؛ حضور بازیکنان با تجربه در ترکیب مس در مقابل نیروی جوانی ذوبی‌ها و شباهت شیوه بازی و نیاز هر دو تیم به کسب امتیاز می‌تواند نویدبخش نمایش یک بازی زیبا از جانب هر دو تیم باشد.

ذوب‌آهن فصل را خوب شروع نکرده و سبزپوشان اصفهانی با وجود بازی نسبتاً خوبی که ارائه می‌دهند، در نتیجه‌گیری ناکام بوده و هنوز بردی را به دست نیاورده‌اند. با این حال نیروی جوانی در کنار انگیزه بالای بازیکنان ذوب‌آهن وضعیت این تیم را بهتر از قبل کرده و حضور در ورزشگاه خانگی می‌تواند ورق را به نفع ذوبی‌ها برگرداند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.