فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: آب پشت سد سرابی به یک سوم ظرفیت کاهش یافته است و اکنون به ۱۷ روستای شهرستان با تانکر آبرسانی می‌شود.

حسین افشاری گفت: متأسفانه تویسرکان به نسبت کشور از بارش کمی برخوردار بوده است و نسبت به قبل شاهد ۵۵ درصدی کاهش بارش هستیم.

او گفت: در این شرایط حق آبه کشاورزان هم تأمین شده، اما چون اولویت با آب آشامیدنی مردم بود امسال حق آبه کشاورزان کمتر بود.

فرماندار شهرستان تویسرکان در ادامه از افتتاح ۴۴ طرح مهم تولیدی، صنعتی و گردشگری و کلنگ زنی چهار طرح در هفته دولت خبر داد.

افشاری افزود: در بخش پیشرفت شهرستان ۴۳ طرح در دست اقدام داشتیم که بجز یک طرح بقیه تأمین اعتبار شده است و توانستیم ۱۰۵۰ میلیارد از سفر رئیس جمهور اعتبار برای تویسرکان تأمین کنیم.

در زمینه تسهیلات بانکی، سرمایه گذاری و اشتغال توانستیم از اعتبارات رئیس جمهور که به کل استان تعلق گرفت، ۹۱۴ میلیارد تومان را به تویسرکان تخصیص دهیم.

او گفت: برخی از طرح های شاخص شهرستان که به بهره برداری رسید، عبارت از کشتارگاه دام سبک و سنگین، شرکت الیاف سازان نوین، تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی، اقامتگاه بوم گردی میرمعینی، طرح‌های بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، طرح‌های برق رسانی است.

منبع ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.