فرماندار خواف گفت: ۵۶ طرح طی هفته دولت در این شهرستان مرزی به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی ۱۱ طرح آغاز می شود.

مهدی عباسپور فرماندار خواف گفت: برای اجرای طرح های در دست بهره برداری و یا طرحهایی که عملیات اجرایی آنها در هفته دولت در شهرستان خواف آغاز می شود، در مجموع یک هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و خواهد شد.

او افزود: این طرح ها در بخش های مختلف برق رسانی و توسعه و عمران شهری و روستایی، ورزشی، کشاورزی، بهداشت و درمان، تامین آب شرب ، آموزش و پرورش ، مخابراتی و اشتغالزایی است.

فرماندار خواف ادامه داد: سایر طرح های در دست افتتاح در شهرستان خواف در هفته دولت مربوط به بخش های صنعت و معدن و حمل و نقل است.

وی گفت: مهمترین این طرح ها شامل برق رسانی روستاهای کالشور و بنیاباد، تامین آب شرب مورد نیاز شهر خواف از طریق حفر دو حلقه چاه، تامین آب شرب روستاهای چاه زول و نهور، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چنین تعدادی فضای آموزشی جدید، پرداخت تسیهلات اشتغالزایی قرض الحسنه به طرحهای تولیدی، توسعه تلفن همراه در روستای باغ بخشی، بهره برداری از مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین و جدول گذاری و آسفالت معابر شهری و روستایی این شهرستان است.

عباسپور بیان کرد: بیشترین اعتبارات طرح های قابل بهره برداری و یا طرح های که عملیات اجرایی آنها طی هفته دولت در شهرستان شهرستان خواف آغاز می شود به میزان ۵۴۰ میلیارد ریال مربوطه به بخش کشاورزی است و بخش های صنعت و معدن و آموزش و پرورش به ترتیب با ۴۲۰ میلیارد ریال و ۲۸۰ میلیارد ریال در ردیفهای بعدی قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.