جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین شهادت جوان فلسطینی را تسلیت گفتند.

به گزارش وبسایت خبری فلسطین، جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین شهادت محمد مرزوق عرایشه را تسلیت گفتند و بر ادامه مقاومت تاکید کردند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» شهادت محمد مرزوق عرایشه را که سحرگاه امروز به شهادت رسید، تسلیت گفت.

حماس امروز با صدور بیانیه‌ای مطبوعاتی تاکید کرد که خون شهید عرایشه و همرزمان شهیدش ابراهیم النابلسی، اسلام صبوح و حسین طه و دیگر شهدای ملت فلسطین هدر نخواهد رفت و عامل قیام ملت فلسطین و انقلاب کنونی آن‌ها خواهد بود.

حماس اطمینان داد که مردم فلسطین راه وفاداری و پایبندی به عهد و پیمان با شهدا را ادامه خواهند داد و از جوانان انقلابی در سراسر کرانه باختری و قدس اشغالی خواست تا پایان دادن به جنایات رژیم اشغالگر، احقاق حقوق فلسطینی‌ها و آزادی سرزمین و مقدساتشان، مقاومت را به هر طریق ممکن تشدید کنند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز ضمن تسلیت به مناسبت شهادت عرایشه خواهان تبدیل خون پاک شهدا به سوختی برای شعله ور کردن انتفاضه شد.

جهاد اسلامی نیز با صدور بیانیه‌ای به همین مناسبت، با اشاره به شهیدان دلاور نابلس، ابراهیم النابلسی، اسلام صبوح و حسین طه، شهادت آن‌ها را در چارچوب کشتار تعمدی مردم فلسطین توسط ماشین ظلم وستم صهیونیستی قلمداد کرد.

جنبش جهاد اسلامی این جنایت شنیع را عامل اصرار ملت فلسطین بر حرکت در مسیر آزادی و رهایی از یوغ رژیم اشغالگر توصیف و تاکید کرد که اعتقاد راسخ آن‌ها به مقاومت در راه پیروزی، آزادی سرزمین فلسطین و تطهیر اماکن مقدس تضعیف نخواهد شد.

محمد عرایشه بامداد امروز بر اثر شدت جراحات وارده در یورش دو هفته پیش اشغالگران به شهر نابلس در کرانه باختری رود اردن جان باخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار