یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال جایزه نقدی برای برترین‌های هفدهمین دوره جام بین المللی شطرنج اوپن ابن سینا درنظر گرفته شده است.

رییس هیات شطرنج استان همدان گفت: این رقابت‌ها در ۲ جدول A و B به ترتیب با حضور بازیکنان دارای استادی با درجه بین المللی ۱۸۰۰ به بالا و بازیکنان بین المللی با درجه کمتر از ۱۸۰۰ برگزار خواهد شد.

هفدهمین دوره جام بین المللی شطرنج اوپن ابن سینا، ۹ تا ۱۶ شهریور در شهر همدان برگزار می‌شود.

امیرعرفان هاشمی گفت: جام بین المللی شطرنج اوپن ابن سینا با قوانین فدراسیون جهانی فیده در قالب جدول A در ۹ دور و جدول B در یازده دور برگزار خواهد شد.

او گفت: آخرین مهلت نام نویسی در این رقابت ها ساعت ۲۴ روز سه شنبه هشتم شهریور است و استادان بزرگ بین المللی و دارندگان درجه بین المللی ۲۴۰۰ به بالا از پرداخت ورودیه معاف هستند. اسکان استادان بزرگ بین المللی شطرنج هم رایگان است.

رییس هیات شطرنج استان همدان با اشاره به اینکه تالار ورزشی ۶ هزار نفری سردار شهید قاسم سلیمانی میزبان این رقابت ها خواهد بود، یادآور شد: به مقام آوران اول تا ششم، قهرمان درجه کمتر از ۲۳۰۰، قهرمان درجه کمتر از ۲۱۵۰ و قهرمان درجه کمتر از ۲ هزار، نفر اول استان همدان، برترین پیشکسوت و قهرمان بخش بانوان در جدول A متشکل از استادان بزرگ و بین المللی شطرنج جایزه نقدی اعطا می‌شود.

استاد بزرگ شطرنج ثبت نام کرد
احسان قائم‌مقامی استاد بزرگ شطرنج ایران در مسابقات بین‌المللی اپن ابن‌سینا حضور خواهد یافت.

قائم مقامی در دوره‌های اخیر هم شرکت داشت و حضور این شطرنج باز مطرح کشورمان به جذابیت مسابقات افزوده است.

او در گروه استادان بزرگ شطرنج به مصاف حریفان داخل و خارجی می رود.

قائم مقامی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار