آقای ادیبی از برگزاری اختتامیه مسابقات فوتسال روستاهای مسیر شلمچه خبر داد.

پیمان ادیبی مدیر ورزش و توسعه اجتماعی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: مسابقات فوتسال روستا‌های مسیر شلمچه، با شناخت تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گفته او این مسابقات ۶ روزه که از ۲۳ مردادماه در ۲ رده نوجوانان و بزرگسالان آغاز شده بود با حضور ۳۰۰ بازیکن، مربی و سرپرست در قالب ۲۴ تیم از محلات این منطقه برگزار شد.

مدیر ورزش و توسعه اجتماعی سازمان منطقه آزاد اروند گفت:در پایان این دوره از مسابقات، تیم‌های شهید علی کاظمی، امید سرحانیه و ستارگان دُربند، به ترتیب مقام‌های اول تا سوم رده نوجوانان را کسب کردند.

این مسئول همچنین گفت: دُربند شرقی در رده بزرگسالان نیز به مقام نخست دست یافت و تیم‌های بیان سرحانیه و شهدای جدیده، به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی با بیان انتخاب و تقدیر از بازیکن اخلاق و فنی رده‌های شرکت کننده این مسابقات، در مراسم اختتامیه این دوره از رقابت‌ها، گفت: در پایان این مسابقات، با تقدیر از هیأت داوران، کمیته فنی و کادر اجرایی، به همه بازیکنان شرکت کننده در این مسابقات جوایزی اهدا شد.

بر اساس این گزارش، در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات، حاج حسین یکتا رئیس جمعیت امام‌رضایی‌ها، به اجرای نوا برای شرکت کنندگان پرداخت.

این دوره از مسابقات با همت قرارگاه مردمی تحول اجتماعی خرمشهر و همکاری دانشگاه علوم و فنون و جمعیت امام رضایی‌ها برگزار گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.