عمیدی گفت: ۱۳ طرح راهداری شهرستان‌های شاهرود و میامی با اعتباری بالغ بر ۲۲۶ میلیارد و ۴۰۲ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی بهره‌برداری می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان  گفت: این طرح‌ها به تلاش متخصصان معاونت راهداری، مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان  به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه رفع نقطه حادثه خیز و ساماندهی سه راهی تاش ـ مجن به طول ۲ کیلومتر بهره‌برداری می‌شود، ابراز داشت: این عملیات از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ با اختصاص اعتبارات ملی و استانی به مبلغ  هفت میلیارد و ۳۲۳ میلیون تومان به انجام رسید.

عمیدی به تعریض ابنیه فنی و ایمن سازی تقاطع مجن - تاش اشاره کرد و گفت: استقرار ۲۰ پل در این مسیر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۲۳میلیون تومان از محل اعتبارات ملی انجام شد.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: در جاده شاهرود به بسطام بهسازی و روکش آسفالت محور روستای زرگر به قهج به طول یکهزار و ۲۰۰ متر با اعتبارات استانی به میزان یک میلیارد و ۴۷۱ میلیون تومان به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه عملیات روکش ماسه و آسفالت محور شاهرود به رویان در۲ باند به طول ۱۰ کیلومتر انجام شد، ادامه داد: پنج میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی برای این محور هزینه شد.

به گفته وی، اجرای آسفالت حفاظتی(میکروسرفیسینگ) و درزگیری آسفالت در حوزه شرق استان سمنان به طول ۲۲ کیلومتر با صرف هزینه ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی به سرانجام رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.