وفایی گفت: ۲۰ طرح مربوط به این شرکت با اعتبار یک هزار و ۲۳۶ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان سمنان گفت: افزایش ظرفیت پست ۶۳.۲۰  کیلوولت جنت‌آباد در گرمسار با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال، احداث پست سیار ۶۳.۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی شاهرود با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌های آماده افتتاح شرکت برق منطقه‌ای استان سمنان به مناسبت هفته دولت  ۱۴۰۱ است.

مجید وفایی ادامه داد: احداث فیدر ورودی و دی‌جی در پست‌های آرادان و شهید احمدی برای ارتباط با نیروگاه‌های تولید پراکنده منطقه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های آماده بهره‌برداری به مناسبت هفته دولت در استان سمنان است.

وی افزود: ارتقای امنیت فیزیکی اطراف پست ۶۳ کیلوولت با اعتبار ۹ میلیارد و ۱۳۲ میلیون ریال در سمنان و  ایمن‌سازی پست ۶۳ کیلوولت  مهماندوست دامغان با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۵۷۷ میلیون ریال از دیگر طرح‌های آماده افتتاح برق منطقه‌ای استان سمنان در هفته دولت است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان بیان کرد: چهار طرح از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان سمنان با پیشرفت فیزیکی نزدیک به ۹۰ درصد و با هزینه‌کرد چهارهزار و ۷۳۳ میلیارد ریال در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق شاهرود بیان کرد: تولید ۳۵ هزار مگاوات برق در دولت سیزدهم هدفگذاری شده که از این میزان تولید ۱۵ هزارمگاوات با مشارکت بخش خصوصی و دولتی، ۱۰ هزار مگاوات با مشارکت صنعت و ۱۰ هزارمگاوات در بخش انرژی های تجدیدپذیر است.

برچسب ها: توزیع برق ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.