فرماندار اندیمشک گفت: مقدمات پذیرایی و اسکان زائران اربعین حسینی در شهرستان اندیمشک فراهم شده است.

پیمان جهانگیری گفت: امسال بالغ بر ۹۰ موکب در اندیمشک به پذیرایی از زائران اربعین حسینی خواهند پرداخت و طرح ساماندهی محوطه شهدای گمنام شهرستان اندیمشک در دست اجرا است و موکب مرکزی اندیمشک در مقبره شهدای گمنام از یازدهم شهریورماه راه اندازی خواهد شد.

او می گوید: اندیمشک دروازه ورودی به مرز‌های کشور جهت عزیمت به زیارت اربعین حسینی است و پیش بینی می‌شود امسال چند صد هزار نفر زائر اربعین حسینی در شهر عاشقان اباعبدالله الحسین اندیمشک حضور پیدا کنند.

به گفته او دشمنان اسلام برای کمرنگ کردن اعتقاد مردم ایران اسلامی به ارزش‌های دینی و اهل بیت (ع) تلاش‌های گسترده‌ای انجام داده اند، اما حرکت میلیونی زائران اربعین حسینی این توطئه دشمن را خنثی خواهد کرد.

جهانگیری می گوید: مقدمات پذیرایی از زائران اربعین حسینی در شهرستان اندیمشک فراهم شده است و مساجد، حسینیه‌ها، زائر سرا‌ها، مصلی، اردوگاه‌های اسکان موقت جهت اسکان زائران حسینی در شهرستان اندیمشک فراهم شده است

 ده کمیته تخصصی در ستاد اربعین شهرستان اندیمشک در حوزه‌های پشتیبانی، امنیتی، اسکان، اطلاع رسانی و ... جهت استقبال و پذیرایی هر چه باشکوه‌تر از زائران اربعین حسینی تشکیل شده است.

ضرورت دارد تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهرستان ضمن آمادگی مقدمات و زیر ساخت‌های لازم در آمادگی کامل جهت پذیرایی و اسکان زائران اربعین حسینی باشند.

مردم ولایتمدار شهرستان اندیمشک در سال‌های گذشته عشق و علاقه خاص خود به آقا اباعبدالله الحسین نشان داده اند و به صورت خودجوش به پذیرایی از زائران اربعین حسینی پرداخته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.