سرپرست آزمایشگاه مرکزی کرمانشاه گفت : حدود ۵۰ میلیارد تومان خدمات آزمایشگاهی رایگان به بیماران کرونایی سرپایی و بستری ارائه شده است.

علی رضوانی سرپرست آزمایشگاه مرکزی کرمانشاه با بیان اینکه آزمایشگاه مرکزی کرمانشاه بعنوان بزرگترین آزمایشگاه دولتی غرب کشور نقش خدمات تخصصی و فوق تخصصی آزمایشگاهی به مردم استان کرمانشاه و استان‌های همجوار ارائه می‌دهد گفت : در این مرکز روزانه بیش از ۶۰۰ بیمار پذیرش مستقیم و حدود ۱۰۰ بیمار بصورت غیر مستقیم پذیرش می‌شود.

وی با اشاره به انجام ۱۸۰ هزار آزمایش رایگان تشخیص بیماری کرونا گفت: به احتساب آزمایشات تشخیص کرونا ماهانه نزدیک به ۲۰ هزار نفر پذیرش می‌شوند.

وی افزود: این مرکز از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۶ عصر فعالیت میکند که در شیفت صبح مراجعین پذیرش و نمونه گیری آزمایشات انجام و در شیفت عصر جوابدهی آزمایشات انجام می‌شود

وی ادامه داد: برای تسهیل دسترسی شهرپندان امکان نوبت دهی و جوابدهی از طریق اینترنت و با مراجعه به سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه www.kums.ac.ir و سایت مرکز www.referencelab.com فراهم شده است و این مرکز با تمام سازمان‌های بیمه گر و بسیاری از سازمان‌ها و موسسات دیگر بر اساس تعرفه خدمات آزمایشگاهی بخش دولتی قرارداد دارد.

سرپرست آزمایشگاه مرکزی کرمانشاه گفت: این مرکز دارای بخش‌های فعال باکتری شناسی، انگل شناسی، بیوشیمی خون، بیوشیمی ادرار، خونشناسی، هورمون شناسی، ایمونولوژی و سرولوژی، غربالگری سلامت جنین، پاتولوژی و سیتولوژی، تشخیص مولکولی بیماری‌های عفونی و غیرعفونی، تشخیص پیش و بعد از تولد تالاسمی و فنیل کتون اوری، سیتوژنتیک پیش و بعد از تولد، کنترل کیفی و آموزش است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.