در خراسان جنوبی صورت می گیرد

برگزاری یادواره شهدای منتسب به خانواده استانداری و فرمانداری‌های تابعه

یادواره شهدای منتسب به خانواده استانداری و فرمانداری‌های تابعه مهر امسال در خراسان جنوبی برگزار می شود.

چهارمین جلسه هم اندیشی و تصمیم گیری برگزاری یادواره شهدای منتسب به خانواده استانداری خراسان جنوبی و فرمانداری‌های تابعه به ریاست ناصری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری برگزار شد.

ناصری در این جلسه گفت: تمامی دستگاه‌ها و کمیته‌های مربوطه باید برای هرچه بهتر برگزار شدن یادواره شهدای منتسب به خانواده استانداری و فرمانداری‌های تابعه که قرار است در مهر امسال و در هفته دفاع مقدس برگزار شود پای کار بیایند.

او افزود: این یادواره برای نخستین بار و برای ۵۳ خانواده معظم شهید منتسب به خانواده استانداری و فرمانداری‌های تابعه در حسینیه‌ جماران برگزار می شود و باید به بهترین نحو ممکن باشد تا الگویی برای سایر دستگاه‌های اجرایی شود.


بیشتر بخوانید


ناصری بیان کرد: اعضای این یادواره و کمیته‌های مربوطه باید با یکدیگر همفکری بیشتری داشته باشند و هر کسی مسئولیتش را هر چه سریعتر انجام دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی با اشاره به حضور مداح و سخنران کشوری در این مراسم عنوان کرد: در شهرستان ها باید فرمانداری‌ها پای کار بیایند چرا که باید از تمامی ظرفیت‌ها برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر آن استفاده شود و لازم است برنامه‌های پیش بینی شده یادواره از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

او ادامه داد: ما نیازمند به شهدا هستیم و چنین برنامه‌هایی حداقل تذکری برای امثال ماست که باید پاسخگوی خون شهیدان باشیم و بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را به درستی در جامعه ترویج دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار