شاید در برخی از مواقع معیوب بودن و یا تاخیر در ارسال بستههای پستی را شنیده و یا حتی با آن برخورد کرده باشیم. این مسئله شهروند ما را آزرده خاطر کرده است. ماجرا از این قرار است که شهروند خبرنگار ما که ساکن شهر تهران است قبل از آغاز ماه محرم و سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) بسته ای سفارش میدهدکه شامل لوازم عزاداری مانند پرچم بوده است اما این بسته بعد از ۱۸ روز و بعد از عزاداری ها به دست سفارش دهنده می رسد علاوه بر تاخیر در ارسال بسته وی با بسته پاره و معیوب برخورد میکند.
وی با ارسال تصاویری از این بستهها خواستار رسیدگی شد.
متن پیام شهروند خبرنگار
من ساکن شهر تهران هستم و یک هفته قبل از محرم اقدام به خرید اینترنتی لوازمی مانند پرچم برای هیئت کردم. سایت فروشگاه بسته مورد نظر را به تیپاکس تحویل داد و کد رهگیری را برای من ارسال کرد. طبق اعلام سایت تیپاکس، مدت زمان رسیدن بسته به من حدود ۲ روز بود. متاسفانه بعد از گذشت ۲ هفته هم حتی بسته به من نرسید و پیگیریهای متعدد من هم به نتیجهای نرسید. در نهایت بعد از حدود ۱۸ روز و اتمام ایام عزاداری، یک بستهی پاره که در آن نیز باز شده بود به من تحویل داده شد. با توجه به محتویات مرسوله دیگر این بسته به هیچ درد من نمیخورد. قبلا نیز یک بار تجربه کار با تیپاکس را داشتم. به این صورت که باید بستهای را به سرعت برای جایی ارسال میکردم. بعد از ثبت سفارش تا چندیدن روز تیپاکس برای دریافت مرسوله اقدام نکرد؛ و در تماسی که با تیپاکس داشتم، گفتند خودتان بسته را بیاورید و تحویل دهید؛ که باز هم بعد از تحویل بسته به نمایندگی، تا یک هفته بسته را ارسال نکردند و در نمایندگی باقی مانده بود؛ و عملا باعث خسارت به من شد. لطفا به این مشکل رسیدگی کنید.
بیشتر بخوانید: