۵۳ قلم از لوازم یدکی موجود در بازار باید تا ۱۵ مهر در سامانه جامع تجارت ثبت شوند.

تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کننده سازمان صمت خراسان جنوبی گفت: بازرسان سازمان صمت در سطح عرضه به عنوان کاشف عمل می‌کنند.

او افزود: تمامی افراد حوزه تجارت باید کالا‌های خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند و در گروه کالایی اول، لوازم یدکی می‌بایست تا ۱۵ فروردین در سامانه ثبت می‌شدند.

تهوری بیان کرد: ابتدا کمک فنر و باتری باید ثبت می‌شدند و اگر این کالا‌ها بدون شناسه باشند، جمع آوری شده و با متخلفین نیز برخورد می‌شود.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کننده سازمان صمت خراسان جنوبی اظهار کرد: ۵۳ قلم لوازم یدکی دیگر نیز باید تا ۱۵ مهر امسال ثبت شوند.


بیشتر بخوانید


او گفت: لوازم خانگی نیز دیگر گروه کالایی هستند که باید در سامانه جامع تجارت ثبت شوند و هر کالایی باید کدرهگیری و شناسه داشته باشد و هر کالایی، کد رهگیری خاص خود را دارد.

تهوری تصریح کرد: یکی از مزایای اجرای طرح ثبت کالا‌ها در سامانه جامع تجارت، ثبت پایه و محدوده قیمتی است و این موارد در سامانه ۱۲۴ نیز ثبت شده و حقوق مصرف کننده حفظ می‌شود.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کننده سازمان صمت خراسان جنوبی از نبود قاچاق در سطح عرضه دخانیات در استان خبر داد و گفت: بازرسی‌ها در این حوزه ادامه دارد تا مشکلی به وجود نیاید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.