مابه‌ التفاوت نرخ جدید کلزا هرچه‌سریعتر به کشاورزان پرداخت شود

نماینده شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی خواستار پرداخت هر چه سریعتر ما‌به‌ التفاوت نرخ جدید کلزا شد.

محمد کعب‌عمیر گفت: نارضایتی‌های فراوانی از سوی کشاورزان کلزاکار نسبت به قیمت خرید موجب شد تا پیگیری‌ها برای افزایش قیمت خرید محصول کلزا را در دستور کار قرار بدهم.

او می گوید: پس از جلسات و مکاتبات فراوان با وزیر جهاد کشاورزی، معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی وزیر جهاد کشاورزی (عضو شورای قیمت‌گذاری)، معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و… با افزایش قیمت خرید کلزا موافقت شد.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: قیمت خرید تضمینی کلزا از ۱۵ هزار تومان به ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافته و طبق توافق‌های انجام شده قرار است که مابه‌التفاوت قیمت خرید کلزا به کشاورزانی که محصول کلزای خود را فروخته‌اند، پرداخت شود.

به گفته او مکاتباتی از سوی وزارت جهاد کشاورزی با سازمان برنامه و بودجه نسبت به پرداخت مابه‌ التفاوت خرید کلزا انجام شده است و از سازمان برنامه و بودجه انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام بدهد.

این مقام مسئول خواستار پرداخت هرچه سریع‌تر مطالبات کلزاکاران شد و تصریح کرد: پیگیر پرداخت مطالبات کلزاکاران هستیم و طبق آخرین آمار و اطلاعاتی که داریم، مقرر شده که شهریورماه امسال مابه‌التفاوت کلزاکاران پرداخت شود.

برچسب ها: قیمت کلزا ، نرخ کلزا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار