نامزد ریاست فدراسیون فوتبال گفت: ویلموتس از برترین مربیان بود و قرارداد خوبی با او امضا کردیم.

برنامه مجله فوتبال امشب از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه با موضوع  پرونده مارک ویلموتس و برنامه های مهدی تاج نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال روی آنتن رفت.

مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده مارک ویلموتس، گفت: این حق مردم است که درباره پرونده ویلموتس اطلاع داشته باشند. من سند دارم که او نوزدهمین مربی برتر دنیا و سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک بوده است. قرارداد او در سال ۲۰۱۴ با فدراسیون فوتبال بلژیک یک میلیون و ۴۰۰ هزار یورو بوده و ما در سال ۲۰۱۹ با او قرارداد ۲ و ۲۰۰ یورویی بستیم. مربی آوردن در ایران مشکل‌های خاص خودش دارد. قرارداد کارلوس کی روش با ما یک میلیون ۴۰۰ هزار یورو بود، اما به دلیل نتایج خوبش با تیم ملی فوتبال کشورمان قراردادی سه میلیون یورویی با فدراسیون فوتبال کلمبیا امضا کرد و پس از نتایج ضعیف اش با کلمبیا با فدراسیون فوتبال مصر قراردادی یک میلیون یورویی بست.

تاکنون هیچ حقوقدانی از قرارداد ویلموتس ایرادی نگرفته است

او گفت: ما قرارداد خوبی با ویلموتس امضا کردیم و تاکنون هیچ حقوقدانی به ما نگفته است که این قرارداد ایرادی دارد. الان این پرونده در دادگستری به دلیل اهمال در جریان است و ما به بازرسی هم جواب می‌دهیم، اما در خصوص این پرونده در رسانه صحبت کردن خوب نیست. سه سال است که صدا و سیما در خصوص پرونده ویلموتس صحبت می‌کند و اطلاع دارم که یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکنون ۱۶۰ بار در این خصوص این پرونده صحبت کرده است. ااگر ایرادی وجود دارد به ما بگویید تا جواب دهیم. 

FIFA و AFC اعلام کردند به دلیل تشدید تحریم ها نمی توانند پول ویلموتس را پرداخت کنند

او گفت: آقای ربیعی سخنگوی وقت دولت اعلام کرده بود که امکان پرداخت قرارداد ویلموتس نبود و امیدوارم رای اولیه شکسته شود. در دوره کی روش ما همه‌ی قرارداد او را از طلبمان در فیفا پرداخت می‌کردیم، اما در دوره‌ای که ترامپ رئیس جمهور آمریکا شد تحریم‌ها را تشدیدتر کرد. FIFA و AFC در نامه‌ای به من اعلام کردند که تحریم‌ها تشدید شده است و ما نمی‌توانیم پول ویلموتس را مثل کی روش پرداخت کنیم و هیچ بانکی حاضر به این کار نیست. من نامه‌ای از خزانه دار فدراسیون دارم که تمام مطالبات کی روش و سایر مربیان خارجی را ما از مطالباتمان در فیفا پرداخت می‌کردیم.

ضبط ساختمان های فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس توسط شرکت شستا غیرقانونی است

تاج عنوان کرد: من همچنین نامه‌ای از وزیر ورزش و جوانان وقت دارم که به آقای شریعتمداری نوشته است: فدراسیون فوتبال علی رغم داشتن طلب ۱۰ میلیون دلاری از فیفا طلبکار است و شما مبلغ قرارداد ویلموتس را بپردازید.

او گفت: همه وزاری حاضر در شورای عالی تحریم تصویب کرده بودند که پول قرارداد ویلموتس را وزارت کار و رفاه اجتماعی پرداخت کند و این وزارتخانه پرداخت این پول را به شرکت شستا واگذار کرد و شرکت شستا ۲ میلیون یورو به ما پرداخت کرد و تمام پولش را نیز دریافت کرده است. آن‌ها در حال حاضر مطالبه زیادی تری دارند و ساختمان فدراسیون فوتبال و پرسپولیس را ضبط کرده اند و این ضبط غیرقانونی است، باید این ساختمان‌ها را پس دهند.

ما یک ریال از پول کی روش را از داخل پرداخت نکردیم

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه مطالبات ما در فیفا بابت چه چیزی است، گفت: این پول بابت پاداش تیم ملی است و یک میلیون و ۴۰۰ هزار یورو از ۱۰ میلیون یورو متعلق به باشگاه‌ها است و ما نمی‌توانیم به آن دست بزنیم. مقداری از این پول مربوط به طرح‌های حمایتی فیفا است. ما یک ریال از پول کی روش را از داخل پرداخت نکردیم و همه آن را از مطالباتمان در فیفا پرداخت می‌کردیم، قصد داشتیم پول ویلموتس را نیز به همین طریق پرداخت کنیم، اما نتوانستیم. پول‌های ما در فیفا را می‌توان صرف زیرساخت و پرداخت مربیان کرد، اما ما نمی‌توانیم از این پول حقوق مربیان داخلی را پرداخت کنیم. ما پول ۱۲ مربی خارجی همچون کی روش، گاسپار و ... را از طریق فیفا پرداخت می‌کردیم.

بهترین نتایج را با کی روش داشتیم

تاج در خصوص اینکه آیا ارزش داشت با ویلموتس این قرارداد را ببندیم، بیان کرد: ما آقای کی روش را آوردیم و هیچکس نگفت آقای کی روش ۲۲ میلیون دلار برای فوتبال ما درآمد داشته است. او ۲ بار ما را به جام جهانی برد و بهترین نتایج را با کی روش در جام جهانی داشتیم. اگر در بازی با عراق ما دقیقه ۹۴ گل نمی‌خودیم ویلموتس الان سرمربی تیم ملی کشورمان بود. کی روش در کلمبیا نتیجه نگرفت و اخراج شد.

هزینه دادرسی دادگاه حکمیت ورزش را باید ویلموتس پرداخت کند

او گفت: برای اولین بار است که رای یک پرونده ما در دادگاه حکمیت ورزش شکسته شده است و اگر این رای شکسته نمی‌شد ما باید ۱۰ میلیون دلار به ویلموتس پرداخت می‌کردیم، اما در حال حاضر باید ۵ میلیون دلار باید به او بدهیم. جریمه دادرسی را باید ویلموتس بپردازد، چون ما از او شکایت کردیم، اما اگر ما در این دادگاه شکست می‌خوردیم این هزینه را باید خومان پرداخت می‌کردیم. در رای این دادگاه آمده است که فدراسیون فوتبال تمام تلاش اش را برای پرداخت پول ویلموتس انجام داده است، اما به دلیل وجود تحریم‌های آمریکا نتوانسته پول ویلموتس را پرداخت کند.

او گفت:من آن زمان ۱۷ نامه به وزیر ورزش و جوانان زدم که اگر پول ویلموتس را پرداخت نکنیم او قراردادش را فسخ یک طرفه خواهد کرد و او نیز ۹ نامه به آقای جهانگیری نوشته بود، وقتی یکی از آن‌ها جواب گرفت که ویلموتس فسخ یکطرفه کرده بود.

او در خصوص اینکه آیا قبول دارید که قرارداد ویلموتس گران بوده است، بیان کرد: ما قرارداد ویلموتس را با تصویب هیئت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون فوتبال بستیم و فکر می‌کنم در آن زمان با و جود تحریم کسی به ایران نمی‌آمد. او مربی گرانی هم و  اگر الان هم مربی دیگری بیاوریم شاید عده‌ای بگویند مربی گرانی آورده اید.

تاج درباره آخرین قرارداد کارلوس کی روش گفت: آخرین قرارداد کی روش با آبشن هایش ۲ میلیون ۱۵۰ هزار دلار بوده است، اما ویلموتس مربی موفق نبود.

آمده ام تا اوضاع را تغییر بدهم

او درباره اینکه شایعه شده است که یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اعلام کرده است در صورت پیروزی در این انتخابات کی روش سرمربی تیم ملی می‌شود، گفت: من کی روش را قبول دارم و با او نتایج خوبی گرفتیم. فدراسیون دوره من بهترین فدراسیون پس از انقلاب بوده است. ۵ تیم ما به جام جهانی رفت و بهترین کمپ را ساختیم و بهترین نتایج را در جام جهانی گرفتیم. فوتسال و فوتبال ساحلی ما در آن دوره دوم و سوم جهان بود، اما الان هفدهم و هیجدهم جهان هستیم. پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده اند و عده‌ای می‌گویند چرا آمده‌ای؟ من آمده ام تا این اوضاع را درست کنم. من فکر می‌کنم کی روش مربی موفقی است و اگر رای بیاورم روی آوردن او فکر می‌کنم.

او درباره اینکه آیا وزارت ورزش و جوانان با آوردن کی روش مخالف باشد نیز روی تصمیم اش خواهد ماند، بیان کرد: فدراسیون فوتبال نهادی مستقل است و در دوره من هیچکس در کار‌های فدراسیون دخالت نمی‌کرد و اگر در راستای سیاست‌های فدراسیون باشد این موضوع را قبول می‌کنم.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
این فوتبال اگر کلا هم تعطیل بشه، هیچ اتفاق منفی ای در کشور و جهان رخ نمیدهد ولی در عوض اتفاق مثبتی رخ میدهد و آن هم صرف این بودجه در عمران و آبادی کشور است نه عمران و آبادی یک عده مدیر و فوتبالیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
این فوتبال جز هدر دادن پول بیت المال و گردن گرفت شدن یک عده از مدیران و فوتبالیستها هیچ چیز دیگری ندارد.
من به عنوان یک ایرانی راضی نیستم.

به جای فوتبال فکری به حال فقر، اشتغال جوانان. مسکن. ازدواج. بیماران صعب العلاج کنید.

به جای این که این همه پول رو مفت مفت بدهید یک مشت فوتبالیست بخورند و به مردم فخر بفروشند، خرج دانش آموزان، دانشجویان نخبه و کارآمد کنید تا کشور پیشرفت کند.

ما مردم دنبال یک لقمه نون شب هستیم اون وقت اینها به خود اجازه میدهند پولی که برای همه است را بدهند به یک عده

فلان فوتبالیست که اسمش حالم رو به میزنه سالی 12 میلیارد از فوتبال مفت گیرش میاد اون وقت رفیقاش به خاطر 4 غذایی که به 4 کارگر داده، افتخار میکنند. نه باباجون این یارو اینقدر از جیب مردم خورده که اگر هزار هزار هزار از این غذاها بده بازم کمه
Germany
ناشناس
۲۳:۰۲ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
چرا تاج محاکمه نمیشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
چه جالب این همه گند بالا بیاری بازم تریبون همه جا دستت باشه نطق کنی.
Netherlands
ناشناس
۱۷:۱۲ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
کی روش بیارید عالی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
لازم نکرده شما برای بیت المال نظر بدی.

مردی برو در باره پول بابت نظر بده
Netherlands
ناشناس
۱۲:۱۲ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
از خود ویلموتس هم بپرسید تایید می کنه که قرهرداد خوب بوده !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
خجالتم خوب چیزیه!
آخه چقدر رو دارند بعضیا!!!!
چقدر شیفته خدمت به فوتبالند بعضیا!!!!
وای وای وای
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۰۹ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
بابا إیول داره
رو که نیست سنگ پای قزوینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
محاکمه فقط.. هدردادن پول بیت المال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
خدا لعنتت کنه تاج،که بیت المال را به جیب خودت و دلالا میزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
نامزد ریاست فدراسیون فوتبال گفت: ویلموتس از برترین مربیان بود و قرارداد خوبی با او امضا کردیم.

چقدر روی اینها زیاد است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
اگر قرارداد خوب بستيدچرامحكوشده وبايد مبلغ فوق رو پراخت كنيد؟خجالت بكشيد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
خدا بخیر کنه که دیگه رای نیاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
بدهکار هم شدیم پس. ما نمیدونستیم آقای تاج اینقد قابلیتا داشته و در حق ایشون ظلم ده پس. یه عذرخواهی بهش بدهکار شدیم.
من نمیدونم طبق کدوم کارنامه و عملکرد از ویلتموس دفاع میکنه. رقم قراردادی که باهاش بستن که دو برابر قراردادای دیگه هست. آخه ربطی به سال نداره که بگه مثلا سال فلان اینقد بوده. اونجا که تورم ما رو ندارن که. عجب آدمای شارلاتانی هستن اینا باند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
سنگ پا قزوین گفت زکی تو دیگه کی هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
خجالت نمیکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
سنگ پای قزوین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
ببینید کی پشت اینه که با پرویی تمام میگه قرارداد خوبی بستم و ککشم نمیگزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
آمده ام .... چون کف گیر خورده ته دیگ
Iran (Islamic Republic of)
(*_*) bad boye
۱۰:۵۵ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
تو چقدر رو داری ، کلاهبردار دزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
سلام.این پولهای چند صد میلیاردی که در فوتبال حیف و میل می شود بیت المال مردم هست و باید به حساب تک تک مردم ایران واریز شود،مردم راضی نیستند پس همه ان پولها حرام است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
من هم راضی نیستم.
Iran (Islamic Republic of)
ش
۱۰:۴۸ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
اونموقع که بودی چیکار کردی که حالا بازم میخوای بیای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
آقای تاج هم شما خوبید وهم آقای ویلموتس خوب بودند احتمالا" زمین بازی کج بوده که ایشان نتوانستند نتیجه بگیرند وگرنه صورت مسئله هیچ مشکلی نداشت !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
خدایا چرا این خاین باید دوباره تا یید بشه
تا دوباره بخواد کی‌روش که از همه جا اخراجش کردند بیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
هیی این دنیادیگه بدردنمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
y
۱۰:۲۱ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
خیییییییلی پررو تشریف دارن
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۱۰:۱۶ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
چقدر پرو
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۱۰:۰۲ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
مرتیکه دزد خجالت بکش. شما الان باید توی زندان باشی. قلبت نگیره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
ما هرچی بدبختی داریم زیر سر مدیران نالایقی مثل تو با این همه بلا که سر فوتبال آورده باز میخوای برگردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
ایشون به کجا وصله خیلی رو میخواد حرف میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
عجب رویی داره این اقا ......
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۹:۳۶ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
رو که نیست سنگ پای قزوینه
Iran (Islamic Republic of)
عبداله
۰۹:۲۷ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
رو که نیست ، سنگ پای قزوینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
اگر خسارتی که به بیت المال وارد کرده است از حلقومش میکشیدن بیرون اینجور باد درغبغب حرف نمیزد
-
فوتبالی
۰۹:۱۷ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
این آقا داره دست پیش میده تا پس نیوفته .آدم تا این حد پررو گند زده به فوتبال کل دنیا در مورد پرونده ویلموتس به ما خندیدن .یعنی همه اشتباه میکنن غیر این یارو؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
مثل این است که شاهان قاجار بگویند ترکمانچای عهدنامه ی خوبی بود!
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۰۹:۱۳ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
یکبار دیگر یک دزد را می خواهید سرکار بیاورید آزموده راآزمودن خطاست
Iran (Islamic Republic of)
رضا 1368
۰۹:۰۲ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
خیلی پررویی بابا
قرارداد خوب با ویلموتس؟
با کی روش نتایج خوبی گرفتیم؟
با پول بیت‌المال هر غلطی دوست دارین میکنین بعد منتم میزارین ما نمی‌خواهیم شما تغییر انجام بدین .با چه رویی میای دوباره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
نیا جان من . ما را به خیرت حاجتی نیست شر مرسان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
خیلی ببخشیدا ولی اونایی که به شما رای بدن واقعا توی کلشون هیچی نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
آزموده را آزمودن خطاست
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۵۴ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
رووووووووتو برم......
اینا رو تا دادگاهی نکنن، زبون ۷۰ متریشون کوتاه نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
SAJADJAN
۰۸:۵۲ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
اگه قرارداده خوبی بود به اینجا کشیده نمیشد... من موندم با این همه گرفتاری چرا تاجو دوبار تاییدش کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
به جای محاکمه شدن ...
اوضاع خیلی خرابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
آره کی روش هم از این دربدری نجات پیدا میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
بهترین قرار داد رو بستی که بعد از ۲ بازی رفت کل حقوقشم گرفت؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
رو ک رو نیس سنگ پای قزوین عجیب چطو تورو تایید کرده دولت ..؟؟ لعنت ب کساییک بهت رای بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
جالب است بجای اینکه در زندان باشد وپولهای بباد داده را پس دهد دوباره نامزد شده چقدر بی در وپیکر است این فوتبال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
روتو برم بشر این اراجیف که گفتی همه از پول درامد فوتبال رفته خجالت بکش
Iran (Islamic Republic of)
آنتی دزد
۰۸:۳۹ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
سنگ پای قزوین کم میاره
Iran (Islamic Republic of)
رضا بازیار
۰۸:۳۸ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
چقدر تو پر رو هستی جناب تاج مگه قلبت خوب شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
آره حرف مفت و فکر دزدی که کنتور که نمیدانزه ولی مردم از لحاظ اقتصادی رو به نابودی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
ببین چقدر گستاخه هنوز میگه من اشتباه نکردم و پول مربی رو از بیرون پرداخت کردم اختلاص 92 هزار میلیاردی کجا این کجا ؟مملکت قانون نداره؟ و گرنه نمیزاشت اینا جولان بدن نظر ما هم ارزشی نداره ...اعتراض ماهم فایده ای نداره....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
باز هم که این اقا را وارد گود کرده ایم
سیاهی را چطور سفید می کند
بلاخره این پول از جبیب این ملت وکارگر بدبخت
تامین اجتماعی رفته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
این که میگه قرارداد خوبی بسته ، پس اکثریت به اتفاق مردم ایران خلاف این رو میگن. مردم چیزی بلد نیستند یا این یارو چیزی بارش نیست!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
تاج تاج تاج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
قرار داد خوبی برای ویلموتس بود برای چند تا باخت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۴۸ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
امده تا یک قرارداد بهتر با کی روش ببنده با مبلغ چرب تری .که اینده دو نسل دیگش تامین بشه.اگر با افراد حرام زاده ای که پول بیت المال اینجوری میدزدن برخورد قطعی میشد.الان طلبکارانه چرت و مرت نمیگفت.خاک بر سر بازرسی و قوه قضاییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
چرا اینو اعدام نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
شیدا
۰۷:۲۰ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
قرارداد خوب؟ از چه جهت؟ برای ایران خوب بود یا برای ... ؟
Iran (Islamic Republic of)
شاهینشهر. علیزاده
۰۷:۰۶ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
سر صبحی دلش ناسزا میخواد انگار این آقای پررو.یه جوون یه بار توی زندگیش پاش به پاسگاه کشیده بشه تا آخر عمر یه سوء پیشینه براش میزنن باباش سوخته اونوقت این بابا ... خوووب مملکتی داریم خوووب.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۲ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
اگه جای بیت المال، ارث پدر و یا اموال خودت رو میگفتن بودجه برا آوردن مربی بازم میرفتی دنبال کی روش و ویلموتس؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
اینها خودشون یک پاپاسی خرج فوتبال نمیکنند و فقط فوتبال فوتبال میکنند تا دور هم بیشتر بخورند مدیر و سرمربی و فوتبالیست و هزار کوفت و زهر مار دیگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۱ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
حقوقدان نمیخواد چیزی بگه کدوم آدم منطقی میگه با هزار گرفتاری تحریم رو دور بزن بعد بیا با ویلموتس (نه گواردیولا نه کلوپ و نه کنته و...) قراردادی ببند که این همه خرجش کنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
چ رویی داری تو تموم خزانه دولت رفت تو جیب ویلموتس تازه میگی قرارداد خوبی بستم چرا اون عوضی نموند کارشو بکنه اینهمه پولم جارو کرد برد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
آره جوون خودت
آخرین اخبار