مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از برگزاری دوره‌های آموزشی صنایع‌دستی با حمایت یونیدو در سیستان و بلوچستان خبر داد.

روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، علیرضا جلالزایی اظهار کرد: دوره‌های آموزش صنایع‌دستی حرفه‌ای با حمایت سازمان توسعه ملل متحد (یونیدو) در شهرهای زاهدان، ایرانشهر و چابهار در حال برگزاری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) با حمایت مالی دولت ژاپن با هدف تقویت زنجیره ارزش صنایع‌دستی، دوره‌های آموزش خیاطی حرفه‌ای، دیجیتال مارکتینگ، بسته‌بندی روز، رنگ‌شناسی و ایمنی کار با مشارکت و همکاری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار می‌کند.

وی یادآور شد: این دوره‌ها در مرحله اول در زاهدان، ایرانشهر و چابهار برگزار می‌شود و در مرحله بعد در حوزه سیستان و سراوان برگزار خواهد شد.

جلالزایی بیان کرد: همچنین این دوره‌ها باحضور اساتید صاحب نام و برجسته دانشگاه هنر تهران به مدت یک هفته در هر شهرستان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: ۸۰ نفر در زاهدان، ۱۲۰ نفر در ایرانشهر و ۱۰۰ نفر در چابهار از طریق فراخوان انتخاب شده‌اند که از ۲۲ مردادماه تا پنجم شهریورماه آموزش خواهند دید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار