نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: هرمزگان از نظر پیشرفت در برش استانی سند مهندسی فرهنگی جزء سه استان برتر کشور است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به تدوین سند مهندسی فرهنگی متناسب با اولویت‌های فرهنگی استان‌ها گفت: ۱۰ استان به عنوان نمونه برای تدوین سند مهندسی فرهنگی در کشور انتخاب شده اند که هرمزگان نیز یکی از این استان‌ها است.

او گفت: پس از آسیب‌ شناسی‌های متنوع یکی از ایرادات اصلی سند مهندسی فرهنگی، کلی بودن آن و لحاظ نشدن اولویت‌های فرهنگی استان‌ها شناسایی شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: پنج اولویت فرهنگی برای هرمزگان در نظر گرفته شد و با همکاری نهاد‌های مختلف فرهنگی، حوزوی و دانشگاهی ۲۵ اقدام تدوین شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به رونمایی از برش استانی سند مهندسی فرهنگی، گفت: سند در روز‌های آینده ابلاغ می‌شود و دستگاه‌ها باید اولویت‌های تعریف شده را به برنامه تبدیل کنند.

استاندار هرمزگان نیز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت: باید به دنبال انضباط بخشی به فعالیت‌ها در همه حوزه‌ها از جمله مسائل فرهنگی باشیم.

مهدی دوستی با اشاره به ۵ راهبرد مهم تدوین شده در سند فرهنگی استان گفت: محور‌های مشخص شده در قالب برنامه‌های مختلف تدوین شده که نیاز است برای این برنامه‌ها متولی مشخص شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.