عضو هیئت بورد طراحی سوال فوق تخصصی جراحی کودکان، بر نقش اثر گذار آزمون بورد، به عنوان تخصصی‌ترین ماراتن علمی کشور در ارتقای سطح سلامت جامعه تاکید کرد.

بهاره اشجعی در حاشیه فرایند طراحی سوالات شصت و‌نهمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی و سی‌و‌ششمین دوره آزمون فوق تخصصی پزشکی کشور با اشاره به این که با کاهش محدودیت‌های ارتباطی که در طول کرونا ایجاد شده بود، آزمون‌های بورد این دوره با کیفیت بالاتری برگزار خواهد شد گفت: در این دوره همانند سایر دوره‌ها نکات اصلاحی و فرآیند طراحی سوالات به صورت حضوری و با تبادل نظر اعضای هیئت بورد از سراسر نقاط کشور انجام می‌شود.

عضو هیئت بورد طراحی سوال فوق تخصصی جراحی کودکان از حضور ۱۲ عضو هیئت علمی از شهر‌های مختلف ایران برای طراحی سوالات بورد تخصصی در رشته خود خبر داد و گفت: اساتیدی از دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، شهیدبهشتی، ایران، شیراز، اصفهان و تبریز به مدت سه روز در حال طراحی سوالات آزمون‌های بورد تخصصی جراحی اطفال سال ۱۴۰۱ هستند.

وی گفت: بعد از طراحی اولیه سوالات، فرایند‌های اصلاحی انجام و سوالات بارگذاری می‌شود.

اشجعی نقش اثرگذار آزمون‌های بورد به‌عنوان بزرگترین ماراتن علمی کشور، در ارتقای سلامت را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: در آزمون‌های بورد صلاحیت‌های آموزشی و تجربی افراد با حساسیت بالا سنجش و ارزیابی می‌شود.

عضو هیئت بورد طراحی سوال فوق تخصصی جراحی کودکان با بیان این که بورد‌های تخصصی و فوق تخصصی در سطوح تئوری و عملی دانش شرکت کنندگان را ارزیابی می‌کند ادامه داد: آزمون‌های اسکی به عنوان یکی از استانداردترین روش‌های سنجش دانش عملی و تحلیلی شرکت کنندگان نیز بعد از آزمون‌های کتبی برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار