رئیس هیات فوتبال استان از دعوت فوتبالیست همدانی به اردوی تیم ملی زیر ۱۷ سال بانوان کشورمان خبر داد.

عباس صوفی گفت: بیتا خزایی فوتبالیست مستعد نهاوندی که چندی پیش به اردوی انتخابی تیم ملی زیر ۱۷ سال کشورمان دعوت شده بود، با درخشش خود از سوی کادرفنی به دور بعدی این اردو نیز فرا خوانده شد.

او گفت: در این اردو ۳۲ بازیکن حضور خواهند داشت، افزود: اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان دختر کشورمان از امروز در مرکز ملی فوتبال در تهران آغاز و به مدت ۶ روز ادامه خواهد داشت.

عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال گفت: در مرحله قبلی اردوی تیم ملی علاوه بر خزایی، از همدان نیکا دهپیازی، تارا مومیوند، پانته‌آ بهرامی و ساغر عبدالباقی هم حضور داشتند.

صوفی با تقدیر از زحمات فریبا ترک مربی فوتبال بانوان استان  گفت: بیتا خزایی امسال در ترکیب تیم بانوان استان در لیگ دسته دوم کشور حضور داشت و در کنار دیگر نفرات بازی‌های قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.

او گفت: خوشبختانه طی یکی دو سال اخیر فوتبال بانوان همدان رشد چشمگیری داشته و دعوت از بانوان استان به تیم‌های ملی و همچنین نتایج خوب تیم استان در لیگ کشوری و صعود به لیگ یک فوتبال دختران خود گواهی بر این ادعاست.

رئیس هیات فوتبال استان همدان گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰ مدرسه فوتبال در سطح استان کار آموزش به نوآموزان در فصل تابستان را بر عهده دارند، افزود: سال گذشته بیش از ۵۰۰ مسابقه را در سطح استان برگزار کردیم که رقمی قابل توجه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار