ناوگروه هشتاد و سوم نیروی دریایی ارتش پس از ماموریت ۹۳ روزه بین المللی به میهن بازگشت.

هشتاد و سومین ناوگروه رزمی اطلاعاتی نیروی دریایی ارتش اعزامی به آب‌های آزاد و بین المللی صبح امروز پس از اتمام ۹۳ روز ماموریت به کشور بازگشت.

مراسم استقبال از این ناوگروه با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در منطقه یکم دریایی امامت بندرعباس برگزار شد.

هشتاد و سومین ناوگروه رزمی اطلاعاتی نیروی دریایی راهبردی ارتش به سرفرماندهی ناوشکن الوند، ۹۳ روز به اسکورت کشتی‌های تجاری و نفتکش‌های جمهوری اسلامی ایران و همچنین حفظ منافع کشورمان در آب‌های آزاد پرداخت.

ناوگروه ۸۴ نیروی دریایی راهبردی ارتش هم اکنون به سر فرماندهی ناوشکن ایرانی جماران در محدوده تنگه باب المندب تا شمال دریای سرخ و کانل سوئز در حال انجام ماموریت‌های محوله است.

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در جمع کارکنان و خانواده‌های آنان، حضور ناوشکن‌های نیروی دریایی در فاصله ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتری از مرز‌های ایران را ضامن تامین امنیت منافع  اقتصادی کشور دانست.

دریادار ایرانی گفت: با وجود تحرکات دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی در دریای سرخ، حضور شیرمردان ایرانی سوار بر ناوشکن‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش در آب‌های بین‌المللی، جرات انجام تحرکات خصمانه را از دشمن سلب کرده است.

او گفت:رونمایی از ناودسته پهپادبر نیروی دریایی راهبردی ارتش همزمان با حضور دلیرمردان نداجا در دریای سرخ، توانست معادلات منطقه‌ای را به هم بزند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.