معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: کارگروه مشترک توسعه سرمایه‌گذاری گردشگری و زیارت با همراهی شهرداری مشهد تشکیل شد.

احمد دیناری معاون اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: کارگروهی مشترک به منظور بررسی و احصاء فرصت‌های تعامل و همکاری دوسویه برای توسعه سرمایه‌گذاری گردشگری در مشهد، معرفی فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری به سرمایه‌گذاران و برگزاری تور‌های آشناسازی سرمایه‌گذاران در مشهد تشکیل خواهد شد.

او افزود: همچنین ایجاد مرکز تخصصی فروش صنایع دستی و سوغات مشهد، جذب و به مشارکت گرفتن ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران موجود داخلی و خارجی در شهر و آماده‌سازی بستر‌های قانونی مدیریت شهری برای تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاران و نیز برگزاری نشست‌های مشترک از دیگر اهداف و برنامه‌های این کارگروه است.

معاون اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی ادامه داد: این کارگروه که دبیری آن با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی است. این کارگروه به صورت ماهانه با اعضای مشخص و مرتبط با حوزه سرمایه‌گذاری، گردشگری و زیارت مشهد تشکیل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.