مسئول آموزش سازمان آتش نشانی از برگزاری یک دوره دو روزه آموزش عمومی آتش نشان داوطلب ویژه بانوان قزوینی خبر داد.

علیرضا رحمانی مسئول آموزش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: دوره آموزش عمومی آتش نشان داوطلب که از تاریخ ۲۶ مرداد به مدت دو روز  برگزار شد، تعداد ۲۵ نفر از شهروندان بانوی قزوینی در این دوره شرکت کردند و در پایان گواهینامه پایان دوره بین شهروندان اعطاء شد.

رحمانی افزود: این دوره‌های آموزشی با هدف ترویج سطح ایمنی، آشنایی با انواع آتش سوزی و روش‌های اطفاء حریق برای شهروندان به صورت مستمر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این دوره نیز با حضور تعدادی از شهروندان بانوی قزوینی به صورت نیمه وقت با سرفصل‌های تئوری حریق و خاموش کننده‌های دستی زیر نظر اساتید و مربیان حوزه آموزش و پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در زمین برگزار شد.

رحمانی گفت: تاکنون آموزش‌های متعدد و مستمر دوره‌های آموزش‌های مقدماتی، عمومی، نیمه تخصصی، تخصصی و حرفه‌ای برای شهروندان به عنوان آتش نشان داوطلب برگزار شده است.

مسئول آموزش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: در صورت نیاز به هنگام بحران می‌توان از آتش نشان داوطلب در موضوع ایمنی و آتش نشانی کمک گرفت شهروندان با آموزش و ارتقای سطح فرهنگ و ایمنی، در صورت بروز هرگونه حادثه‌ی آتش سوزی با داشتن اطلاعات لازم در لحظات اولیه آتش سوزی اقدامات اولیه آتش سوزی اقدامات اولیه موثری را خواهند داشت و از بروز خسارات بیشتر نیز جلوگیری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.