مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از افتتاح ۱۰۲ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن همزمان با هفته دولت خبر داد.

عطاء اله اکبری  گفت : بیشترین واحد‌های مسکونی قابل افتتاح طرح نهضت ملی مسکن استان با ۶۴ واحد به شهرستان زاهدان و به سیب و سوران اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه تلاش دولت این است که عرضه و تقاضا در مسکن متعادل شود با اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن امید برای تحقق این هدف و خانه دار شدن اقشار مختلف افزایش یافته است، گفت: واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهر‌های تحت پوشش این اداره کل در قالب ۵ هزار و ۲۵۱ واحد در حال ساخت است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سالجاری تحویل متقاضیان می‌شود.

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین هم اینک ۱۹ هزار و ۸۷۹ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در مناطق شهری و روستایی استان با پیشرفت فیزیکی حدود ۴۰ درصد در دست ساخت است که بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان سالجاری حدود ۵ هزار واحد آن آماده بهره برداری می‌شود.

اکبری گفت: سیستان و بلوچستان هم اینک در صدر استان‌های برتر کشور در تامین زمین و اجرای طرح نهضت ملی مسکن قرار دارد.

وی بیان کرد: همچنین در هفته دولت امسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سیب و سوران با زیربنای ۸۵۰ متر مربع با برخورداری از امکاناتی نظیر سیستم آکوستیک صوتی و اعلام و اطفاء حریق، سالن کتابخانه، اتاق قصه‌گویی کارگاه نقاشی و سفالگری و ... به بهره برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار