دارنده مدال برنز جهان گفت: در رقابت‌های جهانی اگر کمی با دقت بیشتری کشتی می‌گرفتم و یک لحظه اشتباه نمی‌کردم صاحب مدال طلا می‌شدم.

احمد محمدنژاد جوان پس از کسب مدال برنز وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در بلغارستان، مسابقات را در سطحی خوب عنوان کرد و گفت: متأسفانه در کشتی دوم روی یک لحظه غفلت و اشتباهی که داشتم با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب جوری وولک از آمریکا شدم در حالی که می‌توانستم بر او پیروز شوم، اواخر کشتی خوب به صحبت‌های مربی گوش نکردم و همین موجب باخت من شد. خدا را شاکرم دست خالی به کشور باز نمی‌گردم و توانستم مقام سوم را کسب کنم در حالی که به‌راحتی می‌توانستم روی سکوی نخست بیاستم.

احمد محمدنژاد جوان در رقابت‌های جهانی در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر سیمون پیرودو از ایتالیا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب جوری وولک از آمریکا شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت. محمدنژاد جوان در این گروه با نتیجه ۱۱ بر صفر عزیزبک نایموف از ازبکستان را مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار مقابل لوکا گوینجیلیا از گرجستان با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی دست یافت و صاحب مدال برنز شد.

محمدنژاد جوان گفت: از این نتوانستم صاحب مدال طلا شوم شرمنده مردم و به‌خصوص همشهریانم هستم. از زحمات پدر و مادرم، کادر فنی به‌خصوص بهنام احسان‌پور و محسن کاوه، مربی سازنده ام مسلم نادری خادم و تمامی مربیانی که در مشهد مقدس برای من زحمت کشیدند سپاسگزارم و امیدوارم در میادین بعدی بتوانیم صاحب خوشرنگترین مدال شوم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار