فرمانده انتظامی شهرستان صحنه با تأکید بر مبارزه هدفمند با مواد مخدر به منظور پیشگیری از آسیب‌های روانی و جسمانی درجامعه، از شناسایی و دستگیری ۳۱ معتاد متجاهر در اجرای طرح عملیاتی پلیس این شهرستان خبر داد.

منوچهر رضایی فرمانده انتظامی شهرستان صحنه گفت : طرح پاک سازی نقاط آلوده، با بکارگیری اکثر توان اجرایی انتظامی با محوریت جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان صحنه در ۲ مرحله اجرا و ۳۱ معتاد متجاهر دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف ۳۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در بازرسی از خرده فروشان مواد مخدر در مرداد ماه سال جاری خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۵ نفر خرده فروش مواد مخدر از سوی پلیس شهرستان صحنه شناسایی، دستگیر شدند.

رضایی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع موادمخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انهدام باند سارقان موبایل قاپ با ۲۵ فقره سرقت در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از انهدام باند سارقان موبایل قاپ با ۲۵ فقره سرقت خبر داد.

علیرضا دلیری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه و موبایل قاپی در شهرستان کرمانشاه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: افسران تجسس کلانتری‌های سطح شهرستان کرمانشاه با تقویت گشت‌های انتظامی موفق شدند، رد سارقان موبایل قاپ را که با یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک اقدام به سرقت می‌کردند، شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران در ادامه با انجام اقدامات اطلاعاتی، سارقان را در حین سرقت و موبایل قاپی دستگیر کردند.

دلیری اظهار داشت: متهمان در تحقیقات پلیسی به ۲۵ فقره سرقت گوشی تلفن همراه و موبابل قاپی اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس با اشراف اطلاعاتی اجازه عرض اندام به مجرمان را نخواهد داد از شهروندان خواست به محض مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.