سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، جان ۶ نفر در استان کرمان را گرفت.

سعید صحبتی آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در تاریخ ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

او گفت: موارد مثبت بستری جدید کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان ۳۹ مورد، شامل: ۱۸ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۷ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۸ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۳ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۳ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: هم اکنون تعداد موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان ۲۰۵ نفر است.

او بیان کرد: تعداد جان باختگان قطعی ابتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، ۶ مورد، شامل: ۵ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و یک مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان است.

صحبتی افزود: سن جان باختگان کرونا ویروس طی  شبانه روز گذشته،  ۸۲ ،۷۳ ،۷۰ ،۶۹، ۶۹ و ۳۳ است.

او  تصریح کرد: مجموع جان باختگان کرونا ویروس از ابتدای شیوع کووید ۱۹ تاکنون به ۵ هزار و ۷۷۴ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره میزان واکسن تزریق شده جمعیت بالای ۱۲ سال در استان کرمان بیان کرد: از ابتدای واکسیناسیون کرونا تاکنون میزان واکسن تزریق در نوبت اول به ۲ میلیون و ۳۵۵ هزار و ۴۶ نفر، در نوبت دوم به ۲ میلیون و ۸۹ هزار و ۲۷۰ نفر، در نوبت سوم به ۹۱۸ هزار و ۸۲۴ و در نوبت چهارم به ۷۸ هزار و ۲۴۵ نفر رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.